Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK All-in Kerst Kasteelweekend HBO+

NMLK All-in Kerst Kasteelweekend HBO+

Overijssel
18.00 - 18.00

Deelnemers 53 / 53

Datum:
Vrijdag 19 dec - zondag 21 dec 2014 2014-12-19T18:00:00+01:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Overijssel - Overijssel
Deelnemers:
Min. 20 - max. 53

Deelnemers 53 / 53

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
All-in weekend Nieuwe Mensen: Met alle dagen vers bereide diners, ontbijt en lunch(pakket), alle drankjes (ook alcoholische en sterke dranken) Proefleden en intro's betalen de normale prijs van €249,-.
 

Omschrijving





Wie gaan ermee?
Communicatieve Nieuwe Mensen HBO/WO in de leeftijd 25 - 45 jaar. De meeste zijn single (geen voorwaarde) en zijn nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Bij NMLK staat iedereen open om Nieuwe Mensen te leren kennen en samen een leuke tijd te beleven. Je komt dus terecht in een open sfeer die aanstekelijk werkt. De verhoudingen man/vrouw is bijna altijd zo goed als gelijk en er is plek voor maximaal 50 deelnemers. NMLK Organiseert met succes al 10 jaar weekenden met Nieuwe Mensen.

Image

Activiteit mogelijkheden:
Vrijheid blijheid' is het credo. Of je in een weekend actief wilt zijn of alleen maar wilt relaxen, bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Je kunt meedoen aan diverse activiteiten zoals de winter Kerstparade (Slagharen), karten, wellnessbezoek, mountainbiken of wandelen in het schitterende natuurgebied
vechtdal, Het Kasteel beschikt over een knusse loungeruimten met bar en een eigen jacuzzi om te chillen. En in de avond gaan de voetjes van de vloer op de muziek van de DJ. Een overzicht met alle activiteiten wordt zichtbaar voor alle deelnemers.

Kosten
Misschien heb je wel gemerkt dat de prijzen van NMLK weekenden vele malen lager liggen dan elders. Dit heeft twee redenen: De eerste is dat jij NMLK Lid bent en de tweede omdat NMLK vrijwilligers het leuk vinden om dit soort weekenden te organiseren. Niet leden (intro's vrienden/vriendinnen) betalen de normale prijs.

Image

Samen reizen!
NMLK is een uitgaanscommunity waar mensen het leuk vinden om samen te reizen. Plaats een samen reizen reactie in deze activiteit en een carpool afspraak is zo gemaakt. Dit is zeer gebruikelijk bij NMLK en werkt altijd!

Inclusief:Niet inbegrepen:
• 2 overnachtingen in comfortabel kasteel/ klooster
• alle dagen vers bereide diners, ontbijt en lunch(pakket)
• alle drankjes (ook alcoholische en sterke dranken)
• dansavonden met DJ
• borrelhapjes en snacks
• kerstvuur
• jacuzzi

• reis naar de accommodatie (samen reizen!)
• eventuele activiteiten
• linnengoed (handdoek, hoeslaken, eenpersoons dekbedovertrek en kussensloop)
Aanmelden 25 - 45 jr HBO/WO

Enkele reacties van het laatste NMLK weekend/midweek:


Ineke81: "Het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Wat een leuke groep. Mijn foto's staan er ook bij. Ik had ook nog wat leuke discofilmpjes, die staan op mijn dropbox:"
Bartel75: "Iedereen super bedankt voor de geweldig gezellige week... Smile Miss you all !"

Stefaan:": Jongens, wat heb ik me vermaakt!"

Anika: "Lieve mensen, ontzettend bedankt voor de fantastische midweek! Ik heb nu al heimwee.. Mijn foto's staan erbij"
"Ik mis jullie! Smile Heb fotos toegevoegd van het fietsen, Bastogne en de wijn proeverij. Bedankt allemaal voor de top week!!"

Stel een vraag