Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK All inclusive ZomerMidweek: 16-17-18-19 augustus 2010
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK All inclusive ZomerMidweek: 16-17-18-19 augustus 2010
Datum: maandag 16 augustus 2010 tot donderdag 19 augustus 2010
Tijd: 18.00 uur tot 15.00 uur
Plaats: Ardennen - België
Kosten: € 169,00
Deelnemers: Minimaal 40 en maximaal 57
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers

Image Aankomst maandag 16 aug. tussen 16.00-21.00 uur. Vertrek donderdag 19 aug. 15.00 uur

All-inclusive NMLK ZomerMidweek is een weekend en/of midweek even helemaal weg in de Belgische ardennen (met de auto één uur vanaf Maastricht). We verblijven met 70 nieuwe mensen (20 - 45 jaar) in een accommodatie met eigen zwembad, sauna, jacuzzi/spa, loungeroom met openhaard, midgetgolfbaan, sport- en fitnessruimte. Er wordt geslapen in 4/6 persoonskamers. De accomodatie ligt op 450 meter hoogte in een werkelijk schitterende omgeving! Onze koks Shujon en Tom zorgen voor uitstekende verse maaltijden zoals je dat van NMLK gewend bent. Ga je ook gezellig mee?

Image

Wie gaan ermee? De meeste Nieuwe Mensen zijn nieuw, hebben een HBO/WO achtergrond, zijn single(geen voorwaarde) en is nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Zij komen terecht in een open sfeer omdat de andere helft vaak al wel enkele mensen kent via eerdere activiteiten. Hierdoor leg je snel contact in een open sfeer die aanstekelijk werkt. Er is plek voor 70 Nieuwe Mensen in de leeftijd van 20 tot 45 jaar. Uiteraard zijn je vrienden ook van harte welkom! NMLK organiseert dit succesvolle weekend inmiddels voor het 3e jaar! Zie ook de foto's van vorige jaren.

Image

Activiteit mogelijkheden:
De accommodatie ligt in een schitterende omgeving met veel gave outdoor activiteiten. Je kunt meedoen aan kajakken, klimmen, abseilen, mountainbiken, challenge Parcours, Via Ferrata, raften, paintballen, en quadrijden. Maar je kunt natuurlijk ook passief aan het zwembed liggen, een goed boek lezen of een spelletje doen. Alles mag niets moet!

Image
Samen reizen!
Natuurlijk hoef je niet alleen te reizen! Via de deelnemerslijst van deze activiteit kun je eenvoudig zien wie er bij jou in de buurt wonen. D.m.v een reactie kun je afspraken maken om samen te reizen met de trein of de auto. Dit is bij NMLK gebruikelijk en werkt altijd!

Image
Meer foto's

Prijs tijdelijk slechts € 169

Inclusief:Niet bij de prijs inbegrepen:
• alle overnachtingen
• privé zwembad, sauna en jacuzzi/spa
• 's ochtends ontbijt
• dagelijks lunchpaket
• alle dagen diner
• alle drankjes
• dansavonden met DJ
• borrelhapjes en snacks
• sport- en fitnessruimte
• reis naar de accommodatie
(carpoolen via de deelnemerslijst!)
• hoeslakens, dekbed en overtrek
• de verschillende outdoor events

Boek deze midweek samen met een weekend en ontvang GRATIS een extra overnachting!

Image

ImageImageImage

Enkele reacties van vorig jaar:

"In een paar woorden dan! : Had het niet willen missen!!
Heel erg genoten en leuke contacten er aan over gehouden!
Super leuk!!!"

"Heerlijk weekendje gehad & wat een stralend weer! DJ, bedankt! Kok, ook reuze bedankt, wat een feestmaal! Organisatoren, heerlijk zo'n locatie met yacuzzi en sauna!!! Erg naar m'n zin gehad. En dat Challenge Parcours, wat een zware maar gave tocht zeg. Mijn spieren zullen het nog wel een tijdje onthouden. Zonnetje, Ellis."

"Super lekker weekend was het. Echt een aanrader dit weekend. leuke mensen ontmoet, lekker gegeten, lekker gefeest weinig geslapen. De challange was toch wel vermoeiend, maar zeker de moeite waard, mooi parcoers. En niet te vergeten de Via feratta en Abseilen was zeker een van de toppertjes van het weekend Organisatie en iedereen die is meegeweest, Hartstikke bedankt!!"

"Wat een geweldig weekend was het weer!! Zomerse taferelen aan het zwembad, een superleuke groep mensen, lekker gekajakt (af en toe gekluund over de rotsen met kajak en al), gefeest en heerlijk gegeten!
Organisatie, bedankt voor alles en aan de rest: tot gauw!! Very Happy Very Happy"

Lees hier meer reacties.

Organisator
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Ma 23-08-2010 04:34 Naar boven

Gevonden voorwerpen!
Hoe vaak we het ook roepen er worden altijd spullen achtergelaten door gulle nieuwe mensen:lol: Deze kunnen tot en met de Bling Bling Party (16 oktober2010) worden afgehaald op het NMLK kantoor in Amsterdam. Of bij de feestlocatie van het feest. Daarna worden deze door ons gedoneerd aan het Leger des Heils. Op deze foto kun je zien wat er is achtergebleven. Mail ons via deze link als je eigenenaar bent en vertel ons op welke dag en tijd je dit wilt komen ophalen.

NMLK Team

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 22-08-2010 22:38 Naar boven

Merci aan de crew en alle 100 leuke nieuwe mensen voor de super week! een echte aanrader!

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 22-08-2010 20:44 Naar boven

Hallo iedereen van de Ardennen – midweek Very Happy !!
Ik heb erg genoten en geniet nog erg na van deze midweek. Dit komt mede door de deelnemers en door de crew! Dank voor alle gezelligheid, lol Laughing , avontuurlijke uitjes (ja ja, daar had ik wel een paar blauwe plekken voor over), een zeer geschikte verblijfsplek (met heerlijk jacuzzi en sauna), het heerlijke eten, maar ook de zorg voor altijd voorzien van een drankje, muziekje, toiletpapier e.d.!!
Iedereen bedankt en tot ziens!!

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 22-08-2010 18:16 Naar boven

Beetje late reactie van mij, maar ik heb nog een paar daagjes zon meegepikt Razz
Gezelschap, locatie, organisatie, gesprekken, ouwehoeren, eten (!!!) en massagevoorzieningen Laughing : helemaal super!
Eva, Ellen, Wendelien, Carlo, Tom, Shujon, en natuurlijk alle andere leuke mensen: bedankt!!!
Ik mis de rooktent........

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 21-08-2010 19:44 Naar boven

Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen Super bedanken voor alle gezelligheid van de afgelopen week. Het eten was heerlijk en de nachten waren lang en gezellig. Hopelijk allemaal weer tot heel snel.

Groeten

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 21-08-2010 14:25 Naar boven

Mensen!

Ik ben dan nu eindelijk wakker...... Smile

Het midweekje was helemaal TOP!

Ciaociao!

Gelderland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 20-08-2010 22:16 Naar boven

Leukste regendagen ooit! Smile Iedereen bedankt voor jullie gezelschap en hopelijk tot ziens!!! Very Happy

Gelderland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 20-08-2010 21:04 Naar boven

Ik heb echt genoten van de midweek!
Heeft nog iemand foto's van het challenge parcours?
Jammer dat ik veel van jullie ben misgelopen met het afscheid nemen, maar iedereen bedankt voor de gezelligheid.
En hopelijk tot ziens...

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 20-08-2010 19:42 Naar boven

Rëunie, waar wacht iedereen nog op.
Het is misschien niet echt wat jullie in gedachte hebben en na een vermoeiende midweek wellicht iets te snel maar....
morgen is er in Almere een popfestival, er gaan al een aantal mensen uit de Ardennen mee.

Natuurlijk wacht ik jullie ideeën, over een eventuele rëunie graag af.
En anders, heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dat is misschien nog een weekendje aan het einde van het jaar aankomt.

Houdoe!

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 20-08-2010 19:18 Naar boven

hallo allemaal,

Ik heb enorm genoten van dit weekje. Leuk, gezellig, gelachen, sportiviteit, relaxen en slaaptekort. Tijd is voorbij gevlogen. Volgende keer misschien toch wat langer en dan met zon. Cool Ook leuk dat ik bepaalde mensen al eerder was tegen gekomen en weer tegen ga komen binnenkort bij andere activiteiten.

Tanja heeft het idee geopperd voor een reünie. Wellicht wat vroeg, anderzijds waarom zouden we ermee wachten om elkaar weer te zien, te lachen en leuke gekke dingen te doen? Idea

Wie er foto's heeft dan hoor ik het graag. Heb zelf ook een en ander. Niet zo veel hoor. Van de challence parcours heb ik er geen omdat ik mijn camera niet bij me had. Maar goed ook gezien de door mijn ondernomen zwempartij...Laughing
Heb wel wat foto's van de grotten. Dus als iemand die wil stuur me dan even een pm met je email.

groetjes Robert
aanmelden