Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK De Borrel 16 juli Amsterdam
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK De Borrel 16 juli Amsterdam
Datum: vrijdag 16 juli 2010
Tijd: 21.00 uur tot 02.00 uur
Plaats: Amsterdam - Noord-Holland
Kosten: € 6,00
Deelnemers: Minimaal 50 en maximaal 150
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 150 / 150

Image
NMLK De Borrel Jordaan Amsterdam! (20 - 45 jaar)
Deze borrel wordt maandelijks exclusief voor NMLK georganiseerd! Het hele café is gevuld met alleen maar NMLK- ers die andere NMLK- ers willen leren kennen! Op deze manier is het dus erg makkelijk contact leggen. Het grootste deel van alle deelnemers is nieuw, komt alleen en is nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Hierdoor leg je snel contact in een open sfeer die aanstekelijk werkt. Voor deze activiteit kun je een onbeperkt aantal vrienden en vriendinnen aanmelden.

Exclusief:
Deze borrel wordt exclusief voor NMLK georganiseerd. Je komt dus alleen maar nieuwe mensen tegen die andere nieuwe mensen willen ontmoeten. En bij de entree wordt je ontvangen door het welkomstteam van enthousiaste nieuwe mensen. Alleen bij NMLK activiteiten zoals deze zijn je vrienden en vriendinnen ook van harte welkom. Meld je nu aan! Er is plek voor maximaal 150 nieuwe mensen!

Image
Samen reizen:
Dit is super makkelijk! Als je bent aangemeld kun je de deelnemerslijst zien met alle deelnemers bij jou in de buurt. Je stuurt dan eenvoudig een bericht of plaatst een reactie. Voordelig en gezellig! Het café bevind zich in de Amsterdamse Jordaan (10 minuten lopen vanaf Amsterdam CS). Parkeren is moeilijk maar kan wel. Beter is om met het OV te komen want de tram stopt voor de deur.

Drempelvrees? Bijna iedereen komt alleen naar de borrel!
En wij heten je van harte welkom!
ImageImageImage Image
Welkomstteam: Anita, Carlo, Ellen en Marjolein

Foto's NMLK De borrels!

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 22-07-2010 20:38 Naar boven

Ja, dat stuiterarrangement was wel bijzonder Smile

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Ma 19-07-2010 11:51 Naar boven

Ik vond het ondanks het voor mij heftige einde erg gezellig!

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 20:22 Naar boven

ClaudiaC en Wendy1980 willen ook heel graag een kaartje! Wie helpt ze?

Rolling Eyes

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 19:34 Naar boven

Ik heb het kaartje van Irena gekregen...! Wink

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 19:27 Naar boven

Kaartje is inmiddels overgenomen

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 18:30 Naar boven

Nog meer dikke tranen.....
Wendy1980 wil ook heeeeeeeeeeeeeel graag naar de borrel..
Wie helpt haar????

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 18:27 Naar boven

Ik ben ook nog dringend op zoek naar een kaartje! Wie oh wie helpt me?

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 17:31 Naar boven

Roberto65 is dringend op zoek naar een kaartje voor vanavond.. Dikke tranen bij Roberto.....
Dus.. wie maakt hem blij???
Very Happy

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 16-07-2010 17:04 Naar boven

Wie heeft er nog een kaartje voor Tim? Graag reactie! Smile

Organisator
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Vr 16-07-2010 16:47 Naar boven

Lieve mensen,

Sorry! De Borrel Amsterdam van vanavond is echt helemaal vol!
Ook aan de deur zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar.
De volgende Borrel is in Rotterdam en Utrecht. En de volgende De Borrel in Amsterdam is volgende maand. De datum hiervoor wordt binnenkort bekend gemaakt.

>> Aloha Beachparty 24 juli nu ook bijna vol!
aanmelden