Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK De Borrel Utrecht 6 augustus met groot buitenterras
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK De Borrel Utrecht 6 augustus met groot buitenterras
Datum: vrijdag 06 augustus 2010
Tijd: 21.00 uur tot 01.30 uur
Plaats: Utrecht - Utrecht
Kosten: € 6,00
Deelnemers: Minimaal 50 en maximaal 150
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 150 / 150

Image

NMLK De Borrel met groot buitenterras Utrecht!
Deze borrel wordt maandelijks exclusief voor NMLK georganiseerd! Het hele café is gevuld met alleen maar NMLK- ers die andere NMLK- ers willen leren kennen! Op deze manier is het dus erg makkelijk contact leggen. Het grootste deel van alle deelnemers is nieuw, komt alleen en is nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Hierdoor leg je snel contact in een open sfeer die aanstekelijk werkt. Voor deze activiteit kun je een onbeperkt aantal vrienden en vriendinnen aanmelden. En bij de entree wordt je ontvangen door het welkomstteam van enthousiaste nieuwe mensen.

Image
Wie komen er!
Allemaal mensen in de leeftijd van 20 tot 45 jaar die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. De meeste hebben een HBO-WO achtergrond en zijn single (geen voorwaarden). Er is plek voor maximaal 150 nieuwe mensenen je vrienden en vriendinnen zijn bij deze activiteit ook van harte welkom! Als je bent aangemeld kun je de deelnemerslijst zien bij jou in de buurt. Je stuurt dan eenvoudig een bericht of je plaatst een reactie bij deze activiteit om samen te reizen. De locatie is uitstekend bereikbaar met ov (bus stopt voor de deur) en gratis parkeren voor de deur met de auto. Wat wil je nog meer!

Drempelvrees? Bijna iedereen komt alleen naar de borrel en meer dan de helft voor de eerste keer! En wij heten je van harte welkom!

Image Image
Anita, Carlo en..

Foto's vorige NMLK De borrel Utrecht!l

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 07-08-2010 14:29 Naar boven

Leuke avond, leuke mensen! Very Happy

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 07-08-2010 10:05 Naar boven

Ik heb weer een hele leuke avond gehad Very Happy

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 07-08-2010 09:58 Naar boven

Het was weer erg gezellig!

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 06-08-2010 22:00 Naar boven

Wil iemand misschien nog very last minute mn kaartje overnemen?

Let me know. Mirjam

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 06-08-2010 16:04 Naar boven

Ik kan er helaas vanavond niet bij zijn ; maar wie o wie maak ik blij met een gratis toegangscode?
Stuur me een pb-tje en het komt goed Very Happy

Veel plezier allemaal en tot de volgende borrel!

Mijn code is overgenomen door Johan71; enjoy!

Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Vr 06-08-2010 14:55 Naar boven

Spannend Smile

Utrecht
Aanmelding Geplaatst: Vr 06-08-2010 11:15 Naar boven

Ik heb wel zin in een borrel na mijn late dienst Razz .. Goed om het weekend mee te starten!!

Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Vr 06-08-2010 10:43 Naar boven

Biertjuh?? Cool

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 05-08-2010 21:35 Naar boven

Kan ik nog met iemand meerijden vanuit Soest.Ik kan ook bijvoorbeeld naar Amersfoort komen.

Noord-Holland
Aanmelding Geplaatst: Do 05-08-2010 16:01 Naar boven

Lijkt me gezellig
aanmelden