Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Filmpremière: De 100-jarige man die uit het raam klom...

NMLK Filmpremière: De 100-jarige man die uit het raam klom...

Amersfoort
21.00 - 23.20

Deelnemers 96 / 97

Datum:
Vrijdag 02 mei 2014 2014-05-02T21:00:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Amersfoort - Utrecht
Deelnemers:
Min. 25 - max. 97

Deelnemers 96 / 97

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
NMLK Filmpremière inclusief Prosecco ontvangst, borrelhapjes, meeten en chillen. NMLK Crew gratis.
 

Omschrijving

Image

NMLK Filmpremière
Ga je mee met Nieuwe Mensen naar deze exclusieve NMLK Filmpremière van een bijzondere film gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Jonas Jonasso? Iedereen wordt ontvangen in onze eigen foyer met een glas bubbels, om alvast in stemming te komen. Na de film komen de borrelhapjes op tafel en is er volop gelegenheid om te ontmoeten, te chillen en te dansen. Een première beleven met NMLK doe je niet elke dag. Kleed je daarom in stijl. Dames trek je mooiste jurk aan en steel de show. Heren doe je meest sexy outfit aan (dus geen gympen, spijkerbroek).


Image
Image
Image


De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween
Deze Roadtrip comedy heeft een bijzondere titel en een minstens zo bijzonder verhaal. Allan wordt honderd en dat wordt groots gevierd in het bejaardentehuis, maar de jarige krijgt het op zijn heupen en vertrekt kort voordat het feest losbarst. De tijd die hem rest kan hij beter besteden en hij klimt uit het raam en begint aan een roadtrip waarbij hij van het ene in het andere avontuur terecht komt. Tegelijkertijd passeren de memorabele momenten uit zijn leven en die van de twintigste-eeuwse geschiedenis de revue.

Image Exclusieve NMLK Film Première met Nieuwe Mensen
Image Voor en na de film ontmoeten en chillen in eigen foyer
Image Welkomstbubbels en bitterballen
Image Bioscoop uitstekend bereikbaar met OV en auto
Image Best bekeken film ooit in Zweden
Image 350.000 exemplaren van gelijknamig boek in Nederland verkocht

Ga je mee ontmoeten, chillen en deze film première beleven met nieuwe mensen?
  •      03 May om 02:41 Limburg
    Organisatie thanks voor het organiseren>> deze leuke activiteit.. Was de Moeite waard om helemaal vanuit Limbo Land te komen..
    • 03 May om 17:40
      Leuk om te lezen Arno. Ik vond deze film heerlijk leuk. Tot een volgende keer
  •     18 April om 12:59 Noord-Brabant
    Leuk leuk leuk!!! Smile
  •      13 April om 17:04 Limburg
    Ik kom met de auto en kan iemand meenemen.
  •      Wo 02-04-2014 17:29
    Deze wil ik zien. Scandinavische films zijn vaak erg goed. Deze wil ik ook beleven.
    • 04 April om 14:05
      Dit is zo'n leuk boek, ben heel benieuwd wat ze van de film hebben gemaakt. Trailer ziet er goed uit. Veel plezier!
    • 05 April om 13:59
      Dank je wel Monique. Ben ook ontzettend benieuwd. Maar vooral gewoon leuk met nieuwe mensen

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag