|
Thanks iedereen voor de gezellige zondagmiddag!
Natuurlijk speciale dank aan mijn tennismaatjes Danielle, Brigitte en Marit voor hun aandeel in de score, waardoor er nu een geweldige beker staat te glimmen op mijn kast  |
|
 |
|
Hallo allemaal,
Het was gezellig gisteren tijdens de eerste NMLK tennis open! Op 6 gravelbannen werd in Amsterdam gebikkeld voor de eer en de beker van beste tennisheer en tennisdame van NMLK! Debby1978 uit Alkmaar en Rob1 uit Waalre van harte gefeliciteerd! En Lianne met het winnen van de poedelprijs! Iedereen bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar
tijdens NMLK open 2010!
Door de hoge sportieve prestaties zijn maar enkele nu al legendarische foto's gemaakt. |
|
 |
|
Het was TOP!
Iedereen bedankt voor deze sportieve, gezellige dag.
 |
|
 |
|
Iedereen bedankt voor de super zonninge sportieve tennis middag
Mijn beker had ik zeker niet verwacht, maar ben er wel blij mee en zal zeker volgend jaar mijn best doen de beker te behouden
groetjes Debby |
|
 |
|
Hoi hoi,
Ik kan helaas morgen er niet bij zijn. Speel een toernooi en zit in 2 finales
Sieto, ik heb dus nog een kaartje over. Ik heb je ook een sms gestuurd. Wil je die nog overnemen voor je tennisvriend?
Ik hoor het graag. Bel me maar even!!
Indien iemand anders nog wil, ook dan is een reactie welkom!!
Groetjes
Martine
PS. Allemaal heel veel plezier!
Mijn kaart is overgenomen door Sieto! Veel plezier!! |
|
 |
|
Ik kan morgen helaas niet komen, wie o wie wil mijn ticket overnemen (15 euro)? Stuur even een berichtje als je interesse hebt. Grt Stefan |
|
 |
|
Ik zal ook nog een extra racket meenemen voor degene die er geen heeft.
Heb er zin in!!  |
|
 |
|
Wat een super tennisweertje! Ik wordt hier helemaal blij van. Heb geoefend en ga voor die beker van Mr NMLK open 2009. Wie helpt mij mee die beker te pakken? Zie jullie morgen! |
|
 |
|
Hallo Allemaal,
Mijn moeder is vrij onverwachts opgenomen in het ziekenhuis dus ik kan er zondag helaas niet bij zijn.
Is er nog iemand die mijn kaartje wil overnemen? Stuur me dan even een berichtje.
Groetjes,
Heleen72
Mijn kaartje is inmiddels overgenomen door Karelui. Veel plezier morgen! |
|
 |
|
Ik kan niet, wie wil mijn kaartje overnemen? Stuur een berichtje.
Het kaartje is inmiddels overgenomen door martijn v z
Have fun allen! |
|
 |
|