Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK Tennis Open 2009
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK Tennis Open 2009
Datum: zondag 20 september 2009
Tijd: 14.00 uur tot 17.00 uur
Plaats: Amsterdam - Noord-Holland
Kosten: € 17,50
Deelnemers: Minimaal 24 en maximaal 50
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 50 / 50

Image
NMLK Open 2009!
Wie doen er mee aan het eerste officiele en exclusieve NMLK Tennistoernooi 2009? Een middagje heerlijk samen buiten tennissen op 6 uitstekende (verlichte) gravelbannen. We hebben het hele park inclusief kantine exclusief afgehuurd voor NMLK! Uniek: Je kunt voor de 6 tennisbanen GRATIS voor de deur parkeren.

Wedstrijd info:
Gewoon gezellig en toch ook een beetje competitief samen (mix)dubbel spelen! En natuurlijk die eeuwige roem (inclusief beker) van best NMLK dame en heer 2009 winnen! We spelen dubbel en proberen zoveel mogelijk mixdubbel te spelen voor meer variatie.

Voor wie: Voor iedereen die eerder getennist heeft en een eigen tennisracket heeft. Vergeet bij je aanmelding niet je tennisniveau op te geven ( 9 - 1). Jikke en cynthia73 delen iedereen in voor dit exclusieve toernooi.

Wie worden Miss en Mr. NMLK tennis 2009! Laughing

Image

Noord-Brabant
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Di 22-09-2009 22:40 Naar boven

Thanks iedereen voor de gezellige zondagmiddag!
Natuurlijk speciale dank aan mijn tennismaatjes Danielle, Brigitte en Marit voor hun aandeel in de score, waardoor er nu een geweldige beker staat te glimmen op mijn kast Very Happy

Organisator
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Ma 21-09-2009 12:42 Naar boven

Hallo allemaal,

Het was gezellig gisteren tijdens de eerste NMLK tennis open! Op 6 gravelbannen werd in Amsterdam gebikkeld voor de eer en de beker van beste tennisheer en tennisdame van NMLK! Debby1978 uit Alkmaar en Rob1 uit Waalre van harte gefeliciteerd! En Lianne met het winnen van de poedelprijs! Laughing Iedereen bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar
tijdens NMLK open 2010!

Image
Image

Door de hoge sportieve prestaties zijn maar enkele nu al legendarische foto's gemaakt.

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Ma 21-09-2009 07:52 Naar boven

Het was TOP!

Iedereen bedankt voor deze sportieve, gezellige dag.

Image

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 20-09-2009 22:04 Naar boven

Iedereen bedankt voor de super zonninge sportieve tennis middag Cool

Mijn beker had ik zeker niet verwacht, maar ben er wel blij mee en zal zeker volgend jaar mijn best doen de beker te behouden Wink

groetjes Debby

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 20-09-2009 00:11 Naar boven

Hoi hoi,

Ik kan helaas morgen er niet bij zijn. Speel een toernooi en zit in 2 finales Smile
Sieto, ik heb dus nog een kaartje over. Ik heb je ook een sms gestuurd. Wil je die nog overnemen voor je tennisvriend?

Ik hoor het graag. Bel me maar even!!
Indien iemand anders nog wil, ook dan is een reactie welkom!!

Groetjes
Martine

PS. Allemaal heel veel plezier!

Mijn kaart is overgenomen door Sieto! Veel plezier!!

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 19-09-2009 16:30 Naar boven

Ik kan morgen helaas niet komen, wie o wie wil mijn ticket overnemen (15 euro)? Stuur even een berichtje als je interesse hebt. Grt Stefan
Overijssel
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 19-09-2009 13:34 Naar boven

Ik zal ook nog een extra racket meenemen voor degene die er geen heeft.
Heb er zin in!! Razz

Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 19-09-2009 11:09 Naar boven

Wat een super tennisweertje! Ik wordt hier helemaal blij van. Heb geoefend en ga voor die beker van Mr NMLK open 2009. Wie helpt mij mee die beker te pakken? Zie jullie morgen!

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 18-09-2009 16:50 Naar boven

Hallo Allemaal,

Mijn moeder is vrij onverwachts opgenomen in het ziekenhuis dus ik kan er zondag helaas niet bij zijn.

Is er nog iemand die mijn kaartje wil overnemen? Stuur me dan even een berichtje.

Groetjes,
Heleen72

Mijn kaartje is inmiddels overgenomen door Karelui. Veel plezier morgen!
Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 18-09-2009 09:28 Naar boven

Ik kan niet, wie wil mijn kaartje overnemen? Stuur een berichtje.

Het kaartje is inmiddels overgenomen door martijn v z
Have fun allen!
aanmelden