Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK All inclusive ZomerWeekend 2 : 20-21-22 augustus 2010
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK All inclusive ZomerWeekend 2 : 20-21-22 augustus 2010
Datum: vrijdag 20 augustus 2010 tot zondag 22 augustus 2010
Tijd: 18.00 uur tot 15.00 uur
Plaats: Ardennen - België
Kosten: € 175,00
Deelnemers: Minimaal 30 en maximaal 67
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers

Image Aankomst vrijdag 20 augustus tussen 1800 - 21.00 uur. Vertrek zondagmiddag 22 augustus 15.00 uur

All inclusive ZomerWeekend 2
Inclusief overnachtingen, ontbijt, lunch, diner, alle drankjes, privé zwembad, sauna en jacuzzi/spa in een prachtige omgeving!

NMLK ZomerWeekend is een weekend en/of midweek even helemaal weg in de Belgische ardennen (met de auto één uur vanaf Maastricht). We verblijven met 70 nieuwe mensen (20 - 45 jaar) in een accommodatie met eigen zwembad, sauna, jacuzzi/spa, loungeroom met openhaard, midgetgolfbaan, sport- en fitnessruimte. Er wordt geslapen in 4/6 persoonskamers. De accomodatie ligt op 450 meter hoogte in een werkelijk schitterende omgeving! Onze koks Shujon en Tom zorgen voor uitstekende verse maaltijden zoals je dat van NMLK gewend bent.

Image
Wie gaan ermee?
Iedereen is in de leeftijd 20 tot 45 jaar. De meeste mensen zijn nieuw, hebben een HBO/WO achtergrond, zijn single(geen voorwaarde) en is nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Zij komen terecht in een open sfeer omdat de andere helft vaak al wel enkele mensen kent via eerdere activiteiten. Hierdoor leg je snel contact in een open sfeer die aanstekelijk werkt. Er is plek voor 70 nieuwe mensen. Uiteraard zijn je vrienden ook van harte welkom! NMLK organiseert dit succesvolle weekend inmiddels voor het 3e jaar! Zie ook de foto's van vorige jaren

Image
Activiteit mogelijkheden:
Tijdens het Zomerweekend bepaal je natuurlijk zelf hoe actief of passief je zelf wilt zijn. Er is in iedergeval veel te doen! De accommodatie ligt in de Belgische ardennen vlak bij de watervallen van Coo! Een schitterende omgeving met veel gave outdoor activiteiten. Je kunt meedoen aan kajakken, klimmen, abseilen, mountainbiken, challenge Parcours, Via Ferrata, raften, paintballen, en quadrijden. Maar je kunt natuurlijk ook passief aan het zwembed liggen, een goed boek lezen of een spelletje doen. > Outdoor events tijdens dit weekend!

Image
Samen reizen!
Natuurlijk hoef je niet alleen te reizen! Via de deelnemerslijst van deze activiteit kun je eenvoudig zien wie er bij jou in de buurt wonen. D.m.v een reactie kun je afspraken maken om samen te reizen met de trein of de auto. Dit is bij NMLK gebruikelijk en werkt altijd!

Image
Meer foto's

Prijs slechts € 175!

Inclusief:Niet bij de prijs inbegrepen:
• alle overnachtingen
• privé zwembad, sauna en jacuzzi/spa
• 's ochtends ontbijt
• dagelijks lunchpaket
• vrijdag en zaterdag diner
• alle drankjes
• dansavonden met DJ
• borrelhapjes en snacks
• sport- en fitnessruimte
• reis naar de accommodatie
(carpoolen via de deelnemerslijst!)
• hoeslakens, dekbed en overtrek
• eventueel te boeken (outdoor) activiteiten

Gelderland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Vr 20-08-2010 08:12 Naar boven

Hallo Nieuwe-Mensen,

ik heb net de midweek meegemaakt. Het was een geweldige tijd.

Ik ben helaas wel ergens een paar sportschoenen kwijt geraakt. Ze waren ooit wit met lichte accenten, nu zijn ze vooral modderig. Ik vermoed dat ze in een gele plastic tas zaten/zitten.

Ik heb in kamer 7 overnacht, dus misschien liggen ze daar in de buurt...

Als je ze vindt, zou je ze dan even bij de organisatie kunnen afgeven/contact met me opnemen? Alvast heel erg bedankt.

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 19-08-2010 23:51 Naar boven

ik vertrek morgen om ongeveer 15.00 uit Leiden en heb nog plek in mijn auto als iemand mee wil reizen. Stuur dan een pb.

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 19-08-2010 17:22 Naar boven

Het is hier onwijs leuk! Zo leuk dat ik van de midweek zo het weekend inrol. Het was zelfs mét regen leuk. Dus met zon kan het alleen maar gaver worden. tot morgen!

Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Do 19-08-2010 16:26 Naar boven

Had nog niks staan dus ik ga meej!
Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 19-08-2010 10:22 Naar boven

Wie heeft er zin om samen te reizen?
Ik heb nog één plek in de auto, vertrek Leidschendam rond 12.00u.

En nu 1st dat waterpistool regelen... Wink

Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Wo 18-08-2010 23:30 Naar boven

Update 18 augustus
Foto's van afgelopen week in de Ardennen!

ImageImage

Nog 3 vrije plaatsen!

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Wo 18-08-2010 22:49 Naar boven

Hallo mensen! Er is goed weer voorspeld voor dit weekend. Ideaal dus! Heeft nog iemand zin om mee te rijden? Wij rijden voor/rond de middag vanuit Haarlem richting het Zuiden (Utrecht, Den Bosch etc.). Ik heb nog 1 plekje vrij voor een gezellige passagier! Stuur even een PBtje, dan spreken we af. Ik heb er zin in!

Noord-Brabant
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Wo 18-08-2010 21:44 Naar boven

Hoi allemaal,
Ik heb me zojuist opgegeven voor het weekend in de Ardennen. Heeft er iemand zin om te carpoolen? Ik woon in de buurt van Eindhoven en vind het geen probleem om (verder) te rijden.

Organisator
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Wo 18-08-2010 19:31 Naar boven

Update de laatste foto's:

ImageImage

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Di 17-08-2010 23:56 Naar boven

Ik heb nog plek voor medereizigers in mijn auto. Ik vertrek vanaf omgeving Alkmaar, via Amserdam, Utrecht etc...naar de Ardennen.
aanmelden