Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - Shrek Forever After 3D OV
logo
> Activiteiten overzicht

Irma09

organisator
Utrecht
 Recreatie & Ontspanning Shrek Forever After 3D OV
Datum: zaterdag 31 juli 2010
Tijd: 18.45 uur tot 21.30 uur
Plaats: Utrecht - Utrecht
Kosten: € 15,00
Deelnemers: Minimaal 3 en maximaal 14
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 14 / 14

Na het verslaan van een boze draak, het redden van een schone prinses en het beschermen van het koninkrijk van zijn schoonfamilie, is Shrek een gewone familieman geworden. Verlangend naar de tijd waarin hij nog een "echte Oger" was en dorpelingen de stuipen op het lijf joeg, laat hij zich overhalen tot een deal met de gladde praatjesmaker Repelsteeltje. Shrek komt terecht in een akelige veranderde versie van Far Far Away, waar Ogers opgejaagd worden, Repelsteeltje koning is en waar hij en Fiona elkaar nooit ontmoet hebben. Het is nu aan Shrek om dit alles ongedaan te maken in de hoop zijn vrienden te redden, de wereld te herstellen en zijn enige echte Ware Liefde terug te vinden.

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 31-07-2010 20:34 Naar boven

Net terug van kanoen dus ga de reervelijst niet redden. hef fun!

Utrecht
Aanmelding Geplaatst: Ma 19-07-2010 21:40 Naar boven

ja leuk! Ben benieuwd!

Utrecht
OVB (misschien) Geplaatst: Za 17-07-2010 10:20 Naar boven

Ben er bij Very Happy

Utrecht
Aanmelding Geplaatst: Vr 16-07-2010 19:08 Naar boven

Leuk!

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Vr 16-07-2010 18:56 Naar boven

Jammer dat ik die datum niet kan. Ben dan met NMLK naar zomercarnaval Rotterdam (ook heel leuk).

Ik ga wel met iemand anders naar deze film of ik zet m op de agenda voor doordeweeks (vrijdag of een ander tijdstip, dat kan natuurlijk ook Cool

Utrecht
Aanmelding Geplaatst: Vr 16-07-2010 16:25 Naar boven

ja leuk
aanmelden