Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Goud & Nieuw 2014/2015

NMLK Goud & Nieuw 2014/2015

Utrecht
22.00 - 05.00
Uitgelicht

Deelnemers 302 / 302

Datum:
Woensdag 31 dec - donderdag 01 jan 2015 2014-12-31T22:00:00+01:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 100 - max. 302

Deelnemers 302 / 302

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
Inclusief de beste muziek (goud & nieuw), heerlijke hapjes, muziekquiz, oliebollen en natuurlijk een champagnetoast om 00.00-uur.
 

Omschrijving

Image

Goud & Nieuw - Het feest van het jaar!
Inmiddels alweer voor het 5e jaar organiseert NMLK het exclusieve oud en nieuwfeest Goud & Nieuw! En dit jaar ontmaagden we een splinternieuwe club in hartje Utrecht. Kom schitteren in je beste (gouden) outfit, doe mee aan de Pre Pubquiz en neem je vrienden mee. Je wordt ontvangen met een welkomstdrankje en om 24.00 uur toasten we samen met een glas bubbels (inclusief), knallen de vuurpijlen en draaien de DJ's de beste muziek (Goud & Nieuw) tot 05.00 uur. Het feest van het jaar mag je niet missen!

Pre New Years Party 2013!
Pre Goud & nieuw begint al in de vooravond tussen 22.00 en 24.00 uur met een gezellige muziekquiz, lekkere hapjes en de beste oliebollen. Samen bouwen we de spanning op en tellen we af naar het nieuwe jaar 2015... De beste afsluiter van het jaar en natuurlijk het beste begin van het nieuwe jaar!

Image

Image Uitstekend bereikbaar & overnachten
Dit feest vind plaats in een nieuwe club in hartje Utrecht. Voor iedereen goed te bereiken met ov en auto! De nieuwe club is op 5 min lopen vanaf CS Utrecht. Alle kamers voor de voordelige hotelkorting bij een **** hotel op kruipafstand van de feestlocatie zijn uitverkocht! Er zijn in de stad nog meer hotelkamers die plek hebben. Als je bent aangemeld (alleen leden) zijn deze zichtbaar bij adresgegevens.

Dress gold to impress!
Breng nog even je pak naar de stomerij, fris nog even je gala jurk op en poets nog even je nette schoenen of hakken voor een flitsende combi. Als je maar lekker blingt! Veel goud doet het goed bij Goud & Nieuw! En bij de entree ontvang je van ons een goud hebbedingetje om op te vallen. Zorg dat je er bij bent, want het feest van het jaar mag je niet missen!

Image
Meer Goud & Nieuwfoto's op onze FB pagina.


Image Exclusieve New Years Party in nieuwe club
Image De beste dansmuziek Goud 90's 00 & Nieuw > 2014!
Image Partytime: tussen 22.00 -05.00 uur!
Image Preparty met pubquiz
Image Uitstekend bereikbaar & voordelig overnachten
Image Oliebollen en hapjes!
Image Champagnetoast om 24.00-uur!


Aanmelden Goud & Nieuw!
Celebrate New Years Eve! Ook kaarten voor vrienden beschikbaar
  •      02 January om 14:18 Zuid-Holland
    dank jullie wel organisatie voor een super feest!!!!
  •      01 January om 20:24 Noord-Holland
    Was super gezellig inderdaad complimenten voor de organisatie
  •      01 January om 20:02 Noord-Brabant
    Sluit mij aan bij de vele positieve reacties hieronder, het was een buitengewoon gezellig en uitstekend verzorgd feest, alle lof voor de organisatie!
  •      01 January om 16:34 Noord-Holland
    Wat een super feest! Vond het geweldig! Complimenten voor de organisatie, crew en de dj! Allemaal nog een fantastisch 2015 gewenst! Very Happy
  •      31 December om 01:50 Utrecht
    En jawel; ook ik zoek nog een kaartje voor een goede vriend!
    Wie gunt hem een spetterend begin van het nieuwe jaar?
    Stuur me een berichtje in ruil voor eeuwige dankbaarheid!
    • 31 December om 10:34
      Kaartje overgenomen van Marije; waarvoor dank!
  •      30 December om 08:38 Overijssel
    Ik heb een kaartje (17,50) over en een tweepersoonskamer (79 euro) in het Apollo hotel. Wie o wie
    • 30 December om 11:33
      Kaartje wordt overgenomen door eline83. Dus heb de hotelkamer nog in de aanbieding!
    • 31 December om 19:06
      Hotel is ook overgenomen! Veel plezier allemaal en een goede jaarwisseling!
  •      29 December om 09:49 Overijssel
    Ik heb een kaartje (17,50) over en een tweepersoonskamer (79 euro) in het Apollo hotel. Stuur een pb als je interesse hebt
    • 29 December om 09:59
      Die is zo weg denk ik. Hotel zit nokkie vol
  •      28 December om 10:57 Noord-Holland
    Helaas ben ik ook te laat, maar als iemand niet kan dan zou ik graag het kaartje willen overnemen. Alvast bedankt!
    • 28 December om 13:20
      Ik bied 55 euro voor twee kaarten. Mail me even?
  •      Za 27-12-2014 16:24
    Het feest is vol. We hebben nog slechts 10 deurkaarten beschikbaar ?30 pp. De eetste 10 aanvragen via nmlk @nmlk.nl kunnen dan alsnog mee. Dit is de laatste kans om binnen te komen. Het feest is namelijk uitverkocht.
  •      27 December om 15:41 Zuid-Holland
    Iemand nog een kaartje over?
    • 27 December om 16:26
      We hebben nog slechts 10 deurkaarten beschikbaar ?30 pp. De eetste 10 aanvragen via nmlk @nmlk.nl kunnen dan alsnog mee. Dit is de laatste kans om binnen te komen. Het feest is namelijk uitverkocht.
  •     17 December om 08:24 Noord-Holland
    heb er zin in
  •      10 December om 13:44 Gelderland
    4 vrienden van mij willen ook wel naar dit feestje, ze zijn geen nmlk lid. Kan dat?
    • 10 December om 14:10
      Ja hoor dat kan. Sterker nog hartstikke gezellig Bij het aanmelden kun je zoveel vrienden meenemen als je wilt.
    • 10 December om 19:51
      5 kaartjes gekocht!
  •      Do 04-12-2014 21:22
    Ook ik heb net een luxe kamer geboekt voor weinig met extra late uitcheck van 14.00 uur. H
  •      Vr 28-11-2014 18:20
    De super voordelige **** hotelkamers op 100 mtr van de nieuwe feestlocatie gaan snel. De kans is groot dat ze vol zijn voor 7 december. Wacht dus niet te lang als je voordelig wilt overnachten in **** sterrenhotel
  •     27 November om 23:11 Noord-Holland
    JAAAAAAA!!! Very Happy Kaartje gekocht en hotel geboekt! Very Happy
  •      Vr 21-11-2014 13:47
    ich bin dabei

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag