Dit event is al begonnen/geweest.

Festival Hongerige Wolf in het hoge noorden

Festival Hongerige Wolf in het hoge noorden

Wedde
15.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 7 / 10

Plaats:
Wedde - Groningen
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 7 / 10

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 31,50
Uitleg kosten:
Is voor één dag, hele weekend is nu 59,50 early bird
 

Omschrijving

Let op! Door ziekte en omstandigheden zijn er drie plekjes vrij gekomen! Bericht mij gelijk even wanneer je interesse hebt! 0615444152.

Door Corona een jaartje later, kaartje is gewoon weer te gebruiken. Inmiddels ga ik voor de derde keer het hele weekend heen. Wil je bij ons op de camping bij de boer, laat het mij dan weten.. Genoeg plek en €10,- p.n. incl. Ontbijt in de schuur. Verder een heerlijke plek, rustig aan het kanaal waar je lekker kan zwemmen en met schoon toilet en buitendouche. Let wel, als je een weekendkaart koopt dus niet daar de camping regelen (dat is niet waar wij heen gaan). Ik maak terzijnertijd een groepsapp aan zodat we dan met z'n allen kunnen kennismaken en dan krijg je ook de locatie te horen. Fiets is een aanrader!, evt. te huur in het dorpje. Via website te huren.

De Hongerige Wolf wordt voor de 10e keer gevierd! Van de uit de hand gelopen verjaardag die het ooit was, is het inmiddels uitgegroeid tot een festival waar welpen en wolven voor uit het hele land naartoe reizen en dat vinden we ontzettend gezellig!

Kom genieten van de fijne bandjes op het Schapenveld, de films onder de sterrenhemel en de ruisende populieren, dans in de theetuin of een natuurexcursie door Groningse kwelders. Een nachtwandeling langs de graanvelden op weg naar de dj's in de Danssilo of de dag beginnen met verkwikkende welpenyoga tussen de grassprieten. Gegrepen worden door Hongerige Woorden, een theatrale audiotour of misschien wel je eerste aaierbal - zittend op een strobaal. Een festival voor jong en oud, voor nachtbrakers en ochtendmensen, voor Stadjers, Ommelanders en alle anderen!

Kom naar het dorpje met de bijzondere naam, nog voorbij het laatste stationnetje in Noordoost-Groningen, Hongerige Wolf!

Stel een vraag