Dit event is al begonnen/geweest.

Ducks of Hazzard (Daf editie)

Ducks of Hazzard (Daf editie)

Vorden
13.30 - 17.00
Uitgelicht

Deelnemers 10 / 13

Plaats:
Vorden - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 13

Deelnemers 10 / 13

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 47,00
Uitleg kosten:
Huur Daf incl. brandstof en WA verzekering.
 

Omschrijving

Update 28-8: Voor de snelle beslissers, wederom een plekje ter overname, zie reacties Wink .

Update 27-8: Plekjes inmiddels opgevuld Smile

Update 30-7: Er is een plek vrijgekomen/ ter overname. interesse om te gaan met deze leuke activiteit? Stuur mij een mailtje of app. Zorg ik ervoor dat alles netjes geregeld word Smile .

Wellicht tot dan.

Update 20-7: Aanmelden en betalen kan tot 27 juli, daarna word de lijst opgeschoond.

(update 1-7)
Zoals de maatregelen nu zijn kan de activiteit doorgaan. Let wel, er word geadviseerd om een mondkapje te dragen!

Duckes of Hazzard; Daf editie

Op een mooie Pinksterdag lekker scheuren in een Dafje alsof je midden in de film Very Happy

We starten deze leuke activiteit in de middag vanaf locatie.
Na ontvangst door het team krijgen we uitleg over de auto en het spel.
Tijdens DAF "the Game" gaan we per team de weg op, op zoek naar hints en antwoorden. We krijgen 21 foto’s mee welke in de juiste volgorde moeten worden gelegd. De juiste antwoorden op de vragen vinden we onderweg. Als er goed oplet wordt tenminste! Iedereen in de DAF heeft een taak tijdens deze DAF The Game.
Wie scoort de meeste punten tijdens de tour.......
Duckes of Hazzard: Daf editie is incl.;

Huur Dafjes, 3 personen per Daf.
• Benzinekosten, er hoeft niet getankt te worden.
• Iedereen met rijbewijs mag rijden.
• Schitterend fotomateriaal voor onderweg aangevuld met vragen en opdrachten.
• Prijsuitreiking met een leuke prijs voor de winnaars.

Bij goed weer kunnen we ergens nog onderweg gaan picknicken. Dit gaan we dn nog even zelf bereiden natuurlijk Wink.

Let op! Houd er rekening mee dat er op de dag zelf per Daf nog borg betaald dient te worden! Dit zal rond de €85,00 per persoon zijn. (contant meenemen a.u.b.) Meer info over de borg volgt nog.

Ik verheug mij al op deze super leuke activiteit.

Ga jij gezellig mee?

Stel een vraag