Dit event is al begonnen/geweest.

Amsterdam City Walk 21 km

Amsterdam City Walk 21 km

Amsterdam
10.00 - 17.00

Deelnemers 3 / 8 (min. 4)

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 8

Deelnemers 3 / 8 (min. 4)

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 14,00
Uitleg kosten:
Inschrijf- cq. deelnamekosten.
 

Omschrijving

Inschrijving bij Le Champion is gesloten sinds maandag 7 oktober 23:59. Wil je meewandelen en ben je toevallig in het bezit van een stempelkaart bijvoorbeeld via de Facebookgroep Wandelvrienden? Stuur me dan even een berichtje zodat ik het aantal deelnemers naar maximaal 12 kan ophogen.

Voor alle duidelijkheid; niet ingeschreven bij Le Champion, betekent niet meelopen!

==========================================================================

Eigenlijk wou ik hem dit jaar niet organiseren i.v.m. de grote drukte op het laatste stuk vanaf het Stedelijk museum. Anderzijds hangt er altijd een leuke sfeer en daarvoor organiseer ik hem dit jaar voor de derde keer op NMLK.

Wij lopen dit jaar net als vorig jaar en het jaar ervoor de 21km. Deze route voert langs de mooie plekjes buiten het centrum van Amsterdam i.p.v. langs de standaard highlights en trekpleisters. We lopen door Het Amsterdamse Bos, langs de Bosbaan, verschillende parken en via de Amstel lopen we het centrum in. Ergens langs De Amstel houden we een op een terras of in een restaurant een gezellige lunchstop. Na de lunch lopen we via de grachten naar het meggadrukke Museumplein en via het Vondelpark bereiken we het startpunt.

Hou rekening met een wandeltempo van 5 – 5,5 km/uur tot het Museumplein. Vanaf het Museumplein komen alle routes samen en wordt het lastiger om je eigen tempo te kunnen lopen.

We lopen als een groep, maar je dient jezelf als individuele wandelaar in te schrijven voor de 20km. Geef me even een seintje, zodra je jezelf hebt ingeschreven.

Stel een vraag