Dit event is al begonnen/geweest.

Atb Avondtocht Als Het Licht Uit Gaat

Atb Avondtocht Als Het Licht Uit Gaat

Eindhoven
20.00 - 23.00
Uitgelicht

Deelnemers 9 / 12

Plaats:
Eindhoven - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 12

Deelnemers 9 / 12

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 17,50
Uitleg kosten:
Inschrijfgeld minimaal 12,50 euro (meer mag ook, de volledige opbrengst is voor het goede doel: de strijd tegen de ziekte ALS), en kosten voor eventuele drankjes achteraf.
 

Omschrijving

Zin in een avontuurtje in het donker? 'ALS het licht uit gaat' is een bijzondere nachtrit van ongeveer 30 tot 35 km op je terreinfiets door de omgeving van Eindhoven. Zo'n 90% onverhard, soms over paadjes waar je normaal niet of mag komen, wat leuke verrassingen onderweg... Spannend!

We hebben geen haast (dus ook als je niet zo snel of niet zo vaak fietst ben je welkom!) en gaan voor samen genieten en samen uit samen thuis. Na de tocht maken we onze fietsen en eventueel onszelf (er zijn douches en kleedruimtes) schoon en eten we onze welverdiende (gratis) kipburger. En als het gezellig is kunnen we eventueel blijven hangen voor de afterparty!

Nodig: MTB/ATB, helm, verlichting achter en voor (zorg voor goed voor- en/of helmlicht [mocht je niks hebben stuur even een berichtje, ik heb nog wat reserve dat ik uit kan lenen]), voor het weer geschikte kleding (bij voorkeur goed zichtbaar), eventueel handdoek en setje droge kleren en natuurlijk een fijne portie enthousiasme.

Aangezien de groep nogal groot wordt zullen we hem waarschijnlijk na een paar kilometer opsplitsen in kleinere groepjes zodat het overzichtelijk en leuk blijft, bijvoorbeeld in langzamere en snellere groepjes.

De inschrijving bij de organisatie is al open, het is verstandig om je meteen aan te melden, ik vermoed dat het maximum deelnemersaantal snel bereikt gaat worden:
https://www.fietssport.n...chten/50202

(Er gaat inmiddels ook een NMLK-groep (35-59 jaar) al om 19.00 uur: https://www.nieuwemensen...p?t=180475)

Stel een vraag