Dit event is al begonnen/geweest.

Basis workshop naaldvilten

Basis workshop naaldvilten

Sassenheim
13.15 - 16.00

Deelnemers 2 / 7 (min. 3)

Plaats:
Sassenheim - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 7

Deelnemers 2 / 7 (min. 3)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 20,00
Uitleg kosten:
Kosten voor alle materialen voor het naaldvilten. Na aanmelding graag gelijk betalen.
 

Omschrijving

Kom je de eerste beginselen van het naaldvilten leren of verder oefenen met naaldvilten? Na het succes van de eerste workshops herhalen we dit op 11 juli. Ik leer je in deze workshop de basisbeginselen aan van het naaldvilten. Natuurlijk houden we de richtlijnen van het RIVM aan: bij klachten, blijf je thuis. Er is in de tuin plek voor 7 mensen, allemaal op 1,5 meter afstand van elkaar. De activiteit zal volledig buiten plaatsvinden. Verdere informatie volgt in de update.

Naaldvilten is het vervilten van ongesponnen wol met een naaldviltnaald, een naald met weerhaakjes. Je kunt er figuren mee maken, een soort kleien met wol eigenlijk. In tegenstelling tot natvilten komt er geen water of zeep aan te pas, daarom wordt het ook wel droogvilten genoemd.

Zelf heb ik toen ik startte met naaldvilten twee workshops gedaan bij iemand die allerlei cursussen in naaldvilten heeft gevolgd in binnen- en buitenland en hier volg ik nog steeds af en toe een workshop. Inmiddels ben ik zelf verslaafd aan naaldvilten. Tijdens de workshop maken we een visje (voor de starters) of een klein vogeltje of ander klein diertje naar keuze die af is aan het eind van de workshop, zodat je aan het eind iets leuks hebt gevilt wat je mee naar huis kunt nemen. Je kunt kiezen uit verschillende kleuren vilt. Ik zorg dat alle materialen aanwezig zijn. Ik zal ook zorgen voor koffie, thee,
en iets voor bij de thee/koffie. Mocht je iets anders willen drinken of snacken, voel je vrij om het mee te nemen, liefst in een gesloten verpakking. Leuk als je erbij bent! Tot 11 juli!

--> En voor de zekerheid nogmaals, bij klachten blijf je thuis!
  •     27 June om 18:29 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     27 June om 16:23 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag