Dit event is al begonnen/geweest.

Bevrijdingsfestival Zwolle

Bevrijdingsfestival Zwolle

Zwolle
14.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 12 / 14

Plaats:
Zwolle - Overijssel
Deelnemers:
Min. 2 - max. 14

Deelnemers 12 / 14

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

De 30ste live editie van Bevrijdingsfestival Overijssel staat voor de deur! Bevrijdingsfestival Overijssel is hét bevrijdingsfestival van Nederland met meerdere podia, meer dan 50 optredens, veel inhoudelijke projecten en ruim 120.000 bezoekers! Dit jaar zullen onder andere Meau, Snelle, Diggy Dex, Selah Sue, Kraantje Pappie, Donnie en Typhoon hun opwachting maken.

Hoe we de dag precies gaan invullen bekijken we ter plekke! Ik zal om 14:00 op de verzamelplek zijn en wil graag naar het optreden van Selah Sue, de eindtijd is volledig vrij. Zelf woon ik op loopafstand van het festivalterrein en ik eet s'avonds gewoon thuis. Wie wil kan bij me mee-eten maar daar hebben we die dag zelf wel over.

Onderhand is de groep wat te groot geworden om bij mij te eten, daar heb ik het bestek niet voor en een te kleine keuken. Wel wil ik zelf van 18:00 tot 19:00 naar huis om wat te eten en even uit de drukte te zijn. Dit lijkt me dan ook een mooi moment om opnieuw te verzamelen. Naar verwachtingen zal de groep in de loop van de dag in kleinere groepjes uiteenvallen zodat een ieder kan doen wat ie wil.

Als je tussen 18:00 en 19:00 naar mijn adres (deze staat bij de reacties) komt dan kun je ons daar terugvinden. Ook kan je dan op eigen kosten eten bestellen en dat bij mij laten bezorgen maar zorg er wel voor dat je op het moment van bezorgen bij mij thuis bent. Ik neem geen eten voor anderen in ontvangst.

DE VERZAMELPLEK OM 14:00 IS DE TRAP VAN HET PROVINCIEHUIS NAAR HET WEEZENLANDENPARK. Deze trap kan je vinden direct achter het provinciehuis en vlakbij het reuzenrad. Zelf meegebracht eten en drinken wordt bij de entree afgenomen.

Voor mensen die met de auto komen, in mijn wijk (ten noorden van het Weezenlandenpark) kan je gratis parkeren. Alleen dat weet iedereen dus hoeveel plek daar om 13:30 is weet ik niet. Nabij gelegen parkeerplaatsen zijn de Turfmarkt en Parkeerplaats Diezerpoort. De parkeerplaats bij het provinciehuis is vandaag NIET bereikbaar en vermijd de binnenstad ivm de drukte. Voor mensen die met de trein komen, volg de kudde vanaf het station dat kan haast niet missen. Met de bus vanaf het station naar het festival raad ik niet aan, lopend ben je er sneller! Ik ben herkenbaar aan mijn kleurtje, flinke paardenstaart en draag vandaag een grijs hoedje! Als je me wilt bellen bel dan via de telefoonlijn ipv internet. Internet is doorgaans overbelast en daardoor traag door de enorme dichtheid van lokale internetgebruikers.
  •     04 May om 12:49 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     04 May om 11:52 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     04 May om 11:44 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     04 May om 11:43 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     02 May om 18:03 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     02 May om 08:32 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     28 April om 14:07 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     27 April om 10:04 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     26 April om 17:52 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 April om 11:15 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     23 April om 11:08 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     23 April om 10:01 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     23 April om 05:35 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     22 April om 18:55 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     19 April om 21:55 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     19 April om 19:32 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     19 April om 14:09 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     19 April om 11:52 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag