Dit event is al begonnen/geweest.

Dakterrasborrel Amsterdam-Zuid

Dakterrasborrel Amsterdam-Zuid

Amsterdam
19.00 - 23.00

Deelnemers 18 / 21

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 10 - max. 21

Deelnemers 18 / 21

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Ik ben relatief nieuw op NMLK en vind het leuk om een borreltje te organiseren bij mij thuis (Hoofddorppleinbuurt Amsterdam), met het OV 25 minuten vanaf Amsterdam CS, 5 minuten vanaf de A10 met de auto) om nieuwe mensen te leren kennen.

Als het weer het toelaat, kunnen we borrelen op mijn dakterras (bijna 40 m2) met uitzicht op het Olympisch Stadion. Alternatief bij minder goed weer is de woonkamer. Graag je eigen hapjes en drankjes meenemen.

Mijn puppy Gigi zal fungeren als doorbitch. Als ze blaft, ben je welkom. Zo niet, dan ook.

Toevoeging: Onderstaande updates heb ik bij de adresgegevens geplaatst (handig Smile, hopelijk is het nu beter zichtbaar:

Extra info:
Update dd 21/sep (hopelijk mijn laatste update):
- Glazen: Voor de mee te nemen drankjes kun je mijn wijnglazen, longdrinks en bekers gebruiken. Bierglazen heb ik beperkt op voorraad. Een kurkentrekker is ook aanwezig
- Ik zal wat snacks (chips, zoutjes) neerzetten (kosteloos; is geen maaltijdvervanger). Dit neemt niet weg dat je zelf ook iets kunt meenemen. Schaaltjes liggen klaar
- Deelname: Als je nu al weet dat je niet aanwezig bent, is het fijn dat je plaats maakt voor iemand op de wachtlijst (hoe eerder, des te beter)
- Qua 1,5m afstand houden: doe waar jij je en de ander zicht prettig en veilig bij voelt
- Roken: ajb alleen op het dakterras of op het balkon. Peuken graag in de afvalbakken
- Muziek: mijn MP3 speler is recent overleden. Als iemand deze wil meenemen voor wat achtergrondmuziek, is dat prima. Meldt dat even in de opmerkingen bij deze activiteit.
- Viervoeters: Naast Gigi lopen haar 2 halfbroertjes Bobby en Harry rond in het appartement, twee superlieve hondjes (als ze irritant worden, positioneer ik ze op het dakterras; geldt ook voor de gasten Wink). Gelieve ze niet te voeren (ze hebben een speciaal dieet. En: chocolade kan dodelijk zijn). Spelen, aandacht krijgen en geaaid worden vinden ze leuk, minder leuk vinden ze het veelvuldig opgetild te worden. En kijk even uit dat je ze niet op de staart trapt.
- Last but not least en dit is een open deur: ik ben recent in dit appartement komen wonen (de bank is gloednieuw, wordt op de borreldag geleverd), er is flink aan de woning verspijkerd, dus houd het een beetje netjes en denk aan de buren. Zo kan ik met een goed gevoel een volgende editie organiseren 😊

Als je nog vragen hebt, plaats deze dan in de comments van deze activiteit en ik zal daar dan op reageren.

Ik heb er zin in!

Ferdinand

>

Eerdere update:
Voor degenen die met de auto komen: het is vrij prijzig hier voor de deur te parkeren (EUR 4,50/uur). Gratis parkeren kan aan de Anthony Fokkerweg of zuidelijker, zie ook de volgende link:
https://www.amsterdam.nl...ertarieven/
(vink za-dag aan). Vanaf genoemde weg is het een kleine 15 minuten lopen.

Ik zal mijn koelkast zoveel mogelijk leegeten/drinken, zodat jullie deze kunnen gebruiken voor het stallen van drankjes.
  •     25 September om 18:28 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 September om 17:53 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 September om 17:27 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 September om 10:49 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 September om 08:22 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 23:55 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 22:14 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 17:19 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 13:00 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 12:22 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 September om 00:43 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 September om 22:34 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 September om 13:13 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 September om 12:38 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     20 September om 21:53 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     20 September om 16:17 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 September om 21:02 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 September om 19:34 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 September om 23:40 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 September om 22:22 Flevoland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag