Dit event is al begonnen/geweest.

De Klucht van Serge1

De Klucht van Serge1

Online
19.30 - 21.30

Deelnemers 8 / 30

Plaats:
Online
Deelnemers:
Min. 6 - max. 30

Deelnemers 8 / 30

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Na alle creatieve dingen, is het tijd om een avondje te lachen met zijn allen. Afgelopen keer is dit ook zeker gelukt en hebben we dubbel gelegen van de creatieve invullingen en attributen die de verschillende deelnemers meenamen.

Als ik terugdenk aan heel vroeger, zie ik de kluchten voor me van de zaterdagavond. Met coryfeeën als Joop Doderer, Piet Bambergen, Gerard Cox en Joke Bruijs had je een avondje plezier, waar ik als kleine jongen niet teveel over hoefde na te denken. Eén decor, met diverse intriges en verschillende acteurs die steeds op- en afkomen. Lekker afwisselend.

Ik ben er inmiddels achter dat we hele leuke spontane mensen in ons midden hebben, die uitstekend kunnen improviseren en in een rol kruipen. Daarom gaan we gezamenlijk een klucht uitvoeren, online met allemaal verschillende personages, zodat het weer net zo'n leuke zaterdagavond wordt als toen!

Vanwege het succes nogmaals deze avond en is er ook ruimte voor 'publiek'. Ik heb zelf de verhaallijnen uitgewerkt, met verschillende personages en verloop van de avond. Aan jullie om je eigen teksten te improviseren en het geheel te laten samenkomen! Je krijgt vooraf het script voor (alleen) jouw rol toegestuurd als PB in de NMLK app. Er zijn 14 rollen van verschillende grootte. Als je zeker weet dat je meedoet, geef dan in een PB naar mij aan hoe creatief je bent met improviseren en waar je voorkeur naar uitgaat (groot, middel, klein of publiek). Publiek is verder niet zichtbaar en heeft camera/microfoon uitstaan,
  •     17 April om 19:05 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     17 April om 14:16 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 April om 21:33 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     15 April om 16:45 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 April om 11:20 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     12 April om 15:38 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 April om 19:37 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 April om 15:55 Groningen
    heeft zich aangemeld.
  •     11 April om 11:19 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag