Dit event is al begonnen/geweest.

Gezamenlijke uitwerking van online detectivespel

Gezamenlijke uitwerking van online detectivespel

Online
10.45 - 12.30

Deelnemers 4 / 12

Plaats:
Online
Deelnemers:
Min. 4 - max. 12

Deelnemers 4 / 12

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Ik ben druk bezig om een creatief online detectivespel te maken, om op NMLK online te spelen. Het verhaal is bekend en ik zou dit graag tegen een aantal schrijvers willen aanhouden. Missen we elementen, zouden we verhaallijnen anders moeten opbouwen? En wie wil er meehelpen om delen uit te schrijven?

SPOILER ALERT: Tijdens deze sessie gaan we het verhaal in zijn geheel doorlopen en zullen de verschillende spelelementen worden besproken. Dit is bedoeld voor (creatief) schrijvers om mee te denken in de ontwikkeling en wellicht mee te helpen met (uit)schrijven. Dit evenement is (nog) niet bedoeld voor de potentiële spelers.

Het spel is bedoeld om samen met 9 tot maximaal 12 spelers te spelen. Iedereen heeft hierin een eigen rol en we werken daarmee samen om het mysterie op te lossen. Het zit ingenieus in elkaar en bevat allerlei leuke elementen. Het is gebaseerd op een eigen (spannend) verhaal met diverse verhaallijnen en personages.

Voor mezelf wordt het te groot om uit te werken voor 9 verschillende verhaallijnen. Daarom wil ik middels NMLK-ers samenwerken, om het als gezamenlijk project op te pakken.

Wie lijkt dit leuk en wil hieraan meewerken? Ik neem je mee in de verhalen, hoe het spel is opgezet, hoe het geheel spannend en uitdagend wordt gemaakt en alle verrassende elementen. Wil je hierin meedenken, een luisterend oor zijn of meewerken in de uitwerking, schrijf je dan in. Laten we hiervan een leuk sociaal project maken, zodat ook de weg naar het eindresultaat een leuk traject wordt.
  •     25 February om 13:29 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 February om 12:15 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 February om 22:52 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag