Dit event is al begonnen/geweest.

Golf

Golf

Schipluiden
11.00 - 15.00

Deelnemers 3 / 5

Plaats:
Schipluiden - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 5

Deelnemers 3 / 5

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 62,50
Uitleg kosten:
Greenfee.
 

Omschrijving

We lopen 18 holes. Je moet het wel al kunnen (niveau ten minste handicap 54, of het oude GVB).

Deze baan is geheel pay and play, 27 holes (plus.een par 3). Driving range ca 80 plaatsen is in het weekend druk bezet. Een aantal chipping veldjes en twee putting greens.

Gaarne (een schatting van) je handicap, dan probeer ik in principe de groepjes te rangschikken voor ongeveer dezelfde totale handicap. TEE passend bij je typische totale afslag-afstand: onder 125 m oranje, tot 160 rood, tot 190 blauw, tot 225 geel, dan wit. Laat bij inschrijving weten als je het anders doet, dan pas ik de indeling daarop aan om alle groepen even snel te maken. Liever niet te hoog grijpen, om golfers achter je niet op te houden. Maximum aantal slagen boven par per hole ca. 4 vanaf gele tee, 3 vanaf oranje. Daarna bal oppikken en door naar volgende hole.

We starten vanaf 12:05u op de “blauwe lus” (aan de andere kant van de parkeerplaats), na 9 holes door naar de gele lus (in het verlengde van de start van de blauwe lus, maar de andere kant op), waar je misschien andere golfers zult tegenkomen die rond de tijd dat jij daar iets vertraagd of vervroegd aankomt, 9 holes starten. Kwestie van onderling regelen.

Delfland Golf staat bij wijze van uitzondering als extra mogelijkheid toe dat vaste klanten dit event met een rondenkaart betalen.

Download desgewenst het baanboekje naar je telefoon
https://delflandgolf.nl/...elfland.pdf
Of haal er een in de golfshop, tegenover het restaurant.

Het is geen toernooi, slechts een gelegenheid om samen te spelen.

In overleg is er nog ruimte voor een zesde deelnemer. Als ik iemand op de wachtlijst zie staan, zal ik zien wat ik kan doen.
  •     29 March om 13:48 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     28 March om 15:13 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     27 March om 17:32 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 February om 22:22 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag