Dit event is al begonnen/geweest.

Ilse Delange at Doornroosje

Ilse Delange at Doornroosje

Nijmegen
20.45 - 23.00

Deelnemers 6 / 15

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 1 - max. 15

Deelnemers 6 / 15

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 38,50
Uitleg kosten:
Ticketprijs. Dit is excl. consumpties/ parkeerkosten etc.
 

Omschrijving

Update 16-10: Laatste kaarten in de verkoop!



De show vindt plaats zonder 1,5 meter en mét een coronatoegangsbewijs.
Een negatieve test- of vaccinatiebewijs is nodig om de show te kunnen bezoeken.

Update 22-8: uitverkocht!

Update 14-7: Let op. De laatste kaarten zijn in de verkoop gegaan!

Update 18-3: nieuwe datum zondag 20 september

update 16-3:
Helaas is er nog geen nieuwe datum bekend.

Mocht de nieuwe datum voor zondag nog niet bekend zijn wordt deze activiteit geannuleerd. Zodra bekend wat de nieuwe datum is word deze activiteit opnieuw aangemaakt.

Wordt vervolgt.

Met vriendelijke groet,
Richard

PS; Voor verder hoop ik dat iedereen deze bijzondere tijd goed en gezond doorkomt en hopelijk gauw tot ziens in een goede gezondheid. Take Care!

update 12-3: Concert wordt mogelijk afgelast i.v.m. het corona virus. Meer info volgt!

‘Gravel & Dust’ is de titel van het nieuwe album van Ilse DeLange. Met dit album zet Ilse een nieuwe stap vooruit. Het is een aanwakkering van een oud en vertrouwd vuur. Een terugkeer naar haar bron van roots, folk en americana.

De cirkel wordt rondgemaakt door samen te werken met de man die een hoofdrol speelt in de muziek op haar debuut ‘World Of Hurt’: T-Bone Burnett. Deze grootheid produceerde en speelde gitaar op het nieuwe album van Ilse. ‘Ik heb zo vaak in de studio zijn werk gebruikt als referentie. Als ik dan wilde duidelijk maken hoe ik vond dat iets moest klinken, noemde ik zijn album met Robert Plant en Alison Krauss’. Burnett werkte in het verleden samen met o.a. Roy Orbison, Elton John en Elvis Costello.

Het nieuwe album is een eenheid van sfeer, een introverte, warme liefdesverklaring aan een weldadige bron van muziekliefde. Het is alsof T-Bone Burnett Ilse DeLange in een kamer heeft gezet. Op een kruk met een gitaar, en één spotje op haar heeft gericht, met in de schemer om haar heen, muzikanten die zó goed zijn dat ze geen behoefte hebben om dat steeds te bewijzen. Geen woord te veel, geen noot om de noot, nergens virtuositeit om de bravoure.

Ga je gezellig mee?

Stel een vraag