Dit event is al begonnen/geweest.

Introductie: drummen

Introductie: drummen

Leuth
19.30 - 21.30
Uitgelicht

Deelnemers 2 / 6 (min. 4)

Plaats:
Leuth - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 2 / 6 (min. 4)

Leeftijd:
35 - 55 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
Huur gebouw + huur drumsets, incl. koffie of thee. Eventuele consumpties voor eigen rekening
 

Omschrijving

Je herkend ze niet altijd meteen, dat apart "slag" volk. Met een avondje stappen weten ze niet eens altijd "maat" te houden. De letterlijke "stok"paardjes van elke band, soms met ontbloot boven lijf (of je het nu wilt zien of niet word niet gevraagd). Eenmaal achter "hun" fort kun je er acht op slaan dat de bezieling en passie naar boven komt drijven. En soms kijk je verwonderlijk hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ze met alle ledematen afzonderlijk weer een andere ritme weten te creëren en dat soms met een gemak van heb ik jou daar.

Wellicht heb je altijd al een keertje gedroomd om achter een drumkit te gaan zitten en je te wanen als jouw favoriete drummer van die ene band, of juist om uit te proberen of je gevoel voor ritme hebt.
Mijn visie...iedereen heeft ritme, kunst is om het weten te vertalen naar datgene wat jij voor ogen hebt.
Tijdens deze introductie gaan we op een eenvoudige en laagdrempelige manier uitzoeken of jij het in je hebt om de slag te pakken!

Mochten we nog tijd over hebben en nog even gezellig na babbelen, wellicht dat de volgende vragen ook nog behandeld kunnen worden:
is het favorieten eten van dat eigenzinnige volk idd drumsticks?
En hebben ze idd een drumkit midden in de woonkamer staan?

Heb jij er al zin in? ik wel!

Neem voor de zekerheid gehoorbescherming mee. Niet dat het zo hard gaat, maar als het echt niet ritmisch is wil je het gewoon niet horen Wink

Let op! Er staat gewoon al een drumset (5 totaal!) op jou te wachten voor deze super leuke en muzikale activiteit Very Happy
Dus wees er snel bij voordat ze allemaal bezet zijn.

Laat je niet afschrikken door het youtube filmpje, wij beginnen gewoon lekker rustig aan bij de basis Wink
Het filmpje is alleen maar ter ondersteuning om te laten zien wat je uiteindelijk met onafhankelijk zou kunnen bereiken.

Stel een vraag