Dit event is al begonnen/geweest.

Italie Evenement - Sapori d'Inverno in Utrecht Wintereditie

Italie Evenement - Sapori d'Inverno in Utrecht Wintereditie

Utrecht
15.00 - 21.00

Deelnemers 6 / 12

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 12

Deelnemers 6 / 12

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
Prijzen: Volwassenen: €10,- Early bird actie tot 31 augustus via de site 2 tickets voor 10 euro.
 

Omschrijving

Per tutti i Burgundi!

De zomer is voorbij, laat de winter maar komen! Tijdens Sapori d’Inverno, de wintereditie van het bekende Italië Evenement, ervaart u waarom Italië ook in de winter een fantastische bestemming is. U wordt verrast met bubbels, truffels en kaviaar! Drie kern ingrediënten voor een echte Italiaans winter. De zomereditie was een groot succes. Graag ga ik met jullie naar de wintereditie.

Naast heerlijke proeverijen en prachtige stands met (cadeau)inspiratie voor de feestdagen, live muziek vindt u tal van andere Italiaanse smaakmakers! Buon appetito!

In de avond is er een show van Mario Uva bij het diner. Hier is echter nu nog geen info over. Zodra deze beschikbaar is, koppel ik dat terug aan jullie!

Wees gerust. Ik heb opgezocht dat de bussen in de avond vanaf deze locatie wel rijden! Mensen die dus net als ik met het OV reizen, kunnen gewoon heen en weer. De groep hou ik klein. Zo blijf het knusser en persoonlijker. Het maximaal aantal mensen is inmiddels bereikt.

De tickets zijn per duo's. Per 2 tal gaan jullie dus door de entree. Te laat komen is dus echt uit den boze! Vertrek op tijd van huis zodat iedereen op tijd door de entree kan gaan en niemand hinder ondervindt. Wie echt flink te laat is riskeert dat zijn/haar gekoppelde partner dus al naar binnen is op het ticket en de ander kan dan dus niet meer naar binnen. Als groep wachten wij maximaal 15 minuten bij een geldige reden van vertraging voor wij naar binnen gaan. Ontvang ik geen reden, dan zijn wij op het aangegeven tijdstip bij de entree om naar het event te gaan. Uiteraard zorg ik zelf ook dat ik ruim op tijd ben, aangezien ik de tickets allen in bezit heb.

Ik maak ook foto's van het event. Wie deze wenst te ontvangen per mail, kan dat aan mij aangeven.

Stel een vraag