Dit event is al begonnen/geweest.

Kennismaking Bridge en maaltijd

Kennismaking Bridge en maaltijd

Utrecht
17.30 - 23.00

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Vanwege populair (2 x 8 deelnemers in 2019), een 3e avond, nu met wat minder deelnemers deze keer!

Al een aantal jaar bridge ik op, intussen, behoorlijk niveau. Ook assisteerde ik mijn bridgeleraar bij het geven van cursussen.
Graag laat ik jullie kennis maken met dit leuke (op elk niveau!), en uitdagende, spel. Het levert je ook nog eens veel contacten op!
Zelf speel ik op een club die zowel leuk als competitief is. Er spelen naast wat (cliché) ouderen, ook best veel mensen in de leeftijdscategorie 45-60.

Ik vertel e.e.a. over het spel o.a. a.d.h.v. interactieve Powerpoint presentatie op groot scherm, en verder gaan we ook enkele eenvoudige oefenspellen spelen zodat je goed kunt 'aanvoelen' of het wat voor je is. Kaartervaring is wel handig, evenals nauwkeurig observeren en kunnen redeneren. Als je bijvoorbeeld wat uitgekeken bent op klaverjassen, is bridge weer een (hele) uitdaging.
Leer het vooral zo jong mogelijk, dan gaat het veel makkelijker. Bridgepartnerschappen vormen zich vaak spontaan!

Aperitief, Koffie, thee, en wat lekkers, zijn van mij, en ik kook een lekkere, vegetarische maaltijd. Jullie nemen wat te drinken en knabbelen mee.

Wat de Coronaregels betreft: ik ventileer goed, en besmettingsrisico via de kaarten is nihil, want bij bridgen raak je de kaarten van je tegenstander of partner niet aan (bij een gewonnen slag komen de kaarten niet op een stapel!).

Wees op tjid! Dan hebben we ruim gelegenheid voor kennismaking!

Welkom!

PS. Mocht je er niet bij kunnen zijn deze keer, deze activiteit zal ik bij succes, herhalen!
  •     15 January om 15:57 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 January om 11:17 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     15 January om 09:03 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     15 January om 08:31 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     12 January om 07:35 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 January om 23:51 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 January om 14:20 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     11 January om 13:24 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 January om 12:11 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag