Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Creatief Schrijven - ont-moeten-spannen-krampen-ont

LAST MINUTE: Creatief Schrijven - ont-moeten-spannen-krampen-ont

Online
18.30 - 20.30

Deelnemers 3 / 5

Plaats:
Online
Deelnemers:
Min. 3 - max. 5

Deelnemers 3 / 5

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Is schrijven van verhalen, blogs of columns jouw hobby, misschien wel je passie? Of wil je meer werk-schrijf-inspiratie? En zit je soms te piekeren, muggenziften of haarkloven over een zinnetje? 't Zou zomaar kunnen zijn dat je verstand je in de weg zit. De mooiste teksten verschijnen vanuit je creativiteit, intuïtie en gevoel. De beste manier om daarmee contact te krijgen is je hoofd "uit te zetten".
Hoe? Kom meedoen met de workshop Creatief Schrijven!

Ik heet Marc, schrijven en taal zijn mijn passie. Ik schrijf fictie, maak audioboeken, ben taalcoach en workshops geven is ook leuk. Verder vertel soms verhalen op een podium.

Aan de hand van opdrachten schrijf je in 7 minuten of 12 minuten een artikel, column of eigen fictieverhaal. Omdat je super weinig tijd hebt, kun je niet gaan zitten nadenken, je schrijft gewoon en dan ontstaat er iets moois!
Enne..... schrijven kun je hier het beste doen met pen en papier, dat levert een betere beleving dan de laptop. Dus breng je eigen schrijfboek-blok-map mee, en je favoriete pen.

Na het schrijven van een opdracht lezen we allemaal ons eigen verhaal aan de groep voor, en geven de anderen je een reactie (met respect natuurlijk) op de inhoud, de stijl, je beleving bij wat je "binnenkreeg". En dan door naar de volgende opdracht! In totaal doen we 3 of 4 of 5 opdrachten, helemaal afhankelijk van de dynamiek en uitwisseling in de groep.

Je schrijfhand en fantasie zullen je versteld laten staan!

Zorg voor een stabiele wifi-verbinding, want Jitsie is niet zo'n stevige vergadertool.
  •     13 January om 21:55 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 January om 16:06 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 January om 16:04 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag