Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Spelletjesavond Take5

LAST MINUTE: Spelletjesavond Take5

Online
19.00 - 20.00

Deelnemers 3 / 5

Plaats:
Online
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 3 / 5

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Wie speelt er mee met het online kaartspel Take 5 (6nimmt)?
Via bovenstaande link kom je op de website met veel bekende familiespellen.

Schrijf je in op de website. Ik zal je vanaf 18:40 uur uitnodigen met de naam tita.
Advies is om op tijd in te loggen (we starten het spel om 18:55 uur op).

Het spel bestaat uit meerdere rondes tot dat een speler geen punten meer over heeft en de kaarten op zijn. Het spel duurt bij 7 spelers ongeveer 45 minuten (maar als je snel een kaart kiest kan het ook korter zijn)
> Je kunt tussendoor niet eerder ! stoppen want dan kan niemand het spel meer afmaken.
> Zouden jullie je gebruikersnaam hieronder/met mij willen delen, dan kan ik je koppelen! Alvast bedankt!
Korte uitleg: je moet elke keer van je hand een steeds opeenvolgend getal aansluiten in de rij, mag wel meerdere getallen tussen zitten maar de vraag is wat de ander op dat moment doet. Als alle kaarten liggen wordt het op volgorde van laag naar hoog aangevuld op de al liggende kaarten. Wie de zesde kaart aan een rij moet leggen, moet de vijf kaarten van die rij als strafpunten nemen alvorens hij zijn kaart neerlegt. Bij een lagere kaart die er op tafel ligt moet je een rij uitkiezen die je pakt (die kaarten met strafpunten zijn dan voor jou) De koetjes geven het aantal strafpunten weer (paars is bijvoorbeeld één strafpunt). We beginnen allemaal met 66 punten. Tip! Kijk nog even op YouTube hoe de spelregels zijn.

Na acht uur ga ik offline en virtueel naar het nite hotel, je bent welkom mee te gaan.. dit kan via de volgende link: nitehotel.nl
Laat je virtueel verrassen!
  •     01 May om 18:54 Gelderland
    Caroline83
  •     01 May om 16:15 Groningen
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag