Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: World Wide Photowalk

LAST MINUTE: World Wide Photowalk

Zutphen
10.30 - 13.00
Uitgelicht

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Zutphen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 1 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Leuk dat je interesse hebt om deel te nemen aan één van de wandelingen die op deze dag door vele vrijwilligers georganiseerd worden die een passie/ binding/ liefde hebben voor fotografie.

Op zaterdag 3 oktober vindt de twaalfde editie plaats van Scott Kelby’s World Wide Walk.

Zutphen is een van de Hanze steden van Nederland gelegen aan de rivier de IJssel. Zutphen, stad voor smaakmakers en fijnproevers. Een stad boordevol historie, unieke winkels, gezellige cafés en restaurants.
De geschiedenis van Zutphen bestrijkt meer dan 1700 jaar. In die tijd is Zutphen uitgegroeid van een Germaanse nederzetting via een belangrijk machtscentrum rond 1000 en een succesvolle handelsstad rond 1300 tot een middelgrote stad anno nu. De stad kreeg stadsrechten aan het einde van de 12e eeuw en trad toe tot de Hanze. Het Wapen van Zutphen draagt nog altijd de symbolen van een Hanzestad.

Na afloop kunnen we eventueel nog ergens een hapje / drankje doen na afloop mocht je daar zin in hebben.

Tips

– Zorg dat je voor vertrek controleert of al je apparatuur goed werkt

– Laadt batterijen op en neem reserve batterijen mee (ook voor flitsers)

– Neem voldoende geheugenkaarten mee

– Zorg voor een goede WA-verzekering

. Omdat je hier in nauw groepsverband werkt met veelal dure apparatuur

. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

– Let op je omgeving, verkeer en stoepranden

– Wees respectvol voor bewoners, hun eigendommen en privacy


* Elk type camera is welkom (smartphone, powershot, etc.) Als foto's maken je vreugde geeft ben je meer dan welkom!

Tot slot nog een klein beetje achtergrond informatie over mijzelf.

Voor het vierde jaar organiseer ik een wandeling voor de Scott Kelby's WorldWidePhotoWalk. In 2016 was mijn eerste kennismaking met deze "formule" door mee te doen met de wandeling in Enschede.  Aangezien ik zelf in mijn vrije tijd graag activiteiten organiseer en ik een voorliefde heb voor fotografie was het voor mij snel helder om in 2017 mijn eerste wandeling op te zetten. Na twee jaar op rij een wandeling door Nijmegen (mijn achtertuin Wink ) georganiseerd te hebben is dit jaar Zutphen aan de beurt om verkent en vastgelegd te worden. 

Top als je deel neemt aan deze mooie wandelingen. Wellicht zien we elkaar op zaterdag 3 oktober. Ik kijk er naar uit om kennis te maken met jou.
  •     02 October om 21:23 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 October om 08:32 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     01 October om 21:29 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     01 October om 21:07 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag