Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Zomerse spellenavond met hapje eten

LAST MINUTE: Zomerse spellenavond met hapje eten

Maarssen
18.00 - 22.30

Deelnemers 4 / 4

Ladies only
Plaats:
Maarssen - Utrecht
Deelnemers:
Min. 3 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Ladies only
Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 13,00
Uitleg kosten:
Geschat bedrag per persoon voor het eten dat we bestellen
 

Omschrijving

Het is superlekker weer en heb een heerlijke tuin, dus het lijkt me heel gezellig om een avondje gezellig buiten spelletjes te spelen. Het lijkt me leuk om een beetje op tijd af te spreken, rond etenstijd samen iets te bestellen (bv pizzaatje of iets anders bestellen waar we zin in hebben) en verder gezellig te kletsen en spelletjes te spelen. Ik heb een kast vol spellen, maar heb Azul Zomerpaviljoen net nieuw, dus lijkt me leuk om die in ieder geval te doen (is niet avondvullend).

Ik kan hem uitleggen als je hem niet kent en op You tube zijn er ook uitleg filmpjes te zien van bv. Nox Spellenzolder. Verder heb ik kleine spellen zoals bijvoorbeeld Take 5, Sagrada, Cubirds, Machi Koro, Code Names en wat uitgebreidere spellen zoals Wild Space en Istanbul (en nog een hele kast vol echt grote spellen). Het lijkt me heel gezellig als je aanschuift en ben benieuwd waar jij zin in zou hebben! Heb je voorkeur, laat het even weten, dan zorg ik dat ik hem kan uitleggen…Van alle filmpjes zijn ook wel korte uitlegfilmpjes te vinden op Youtube, zodat je (als je tijd en zin hebt) evt. zelf ook alvast zou kunnen kijken

Ik heb thee, koffie, water en wat fris en wat gezonde snackjes in huis, maar neem gerust zelf iets te drinken mee wat je graag drinkt of iets lekkers voor tijdens het spelen.Ps. Mocht het eten niet lukken, maar je hebt wel zin om aan te schuiven, dan kun je evt ook na het eten komen wat mij betreft.

Verder goed om te weten ivm mogelijke allergie: ik heb katten, maar als we buiten zitten heb je daar waarschijnlijk weinig last van.

Er is gratis parkeergelegenheid in de straat of evt bij de Lidl op 100 m afstand.
  •     03 August om 18:46 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 August om 18:28 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 August om 17:46 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag