Dit event is al begonnen/geweest.

Moordspeldiner 'De donkere zonde'

Moordspeldiner 'De donkere zonde'

Wormer
17.00 - 22.00

Deelnemers 9 / 9

Plaats:
Wormer - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 9

Deelnemers 9 / 9

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Moorddiner spel, hoofdgerecht en nagerecht. Meteen betalen.
 

Omschrijving

Gezellige avond bij mij thuis! Ik zorg voor lekker zelfgemaakt pittig stoofvlees met patat en een nagerecht om te eten tijdens dit moorddiner. Jullie mogen zelf wat te drinken meenemen.

We hebben evenveel man/vrouw rollen! Ik zal zelf de inspecteur zijn, omdat ik tussendoor ook met eten bezig zal zijn.

Ik wil samen met jullie een crimineel leuke avond beleven. Om dit te doen, neemt ieder van ons een spannende rol op zich en zullen we proberen samen een moordzaak op te lossen. Maar pas op: de dader zal ook aan tafel zitten en proberen om niet als schuldige aangewezen te worden.

Neem alsjeblieft een beetje tijd voor de voorbereiding, zodat dit een avond wordt die ons lang zal bijblijven.

Moorddiner 'De donkere zonde':
De verleidelijke geur van warme chocolademelk, zijdezachte nougat en het fijne stof van cacaopoeder hangen in de lucht. In de kleine chocolaterie Petit Péché kwamen vrienden en familie samen om het succes van Charline en Maurice te vieren: hun eerste boek met chocoladerecepten bleek al na een paar weken een bestseller te zijn. Het boek prijkt trots in de etalage, tussen handgemaakte chocolaatjes en glanzende chocoladefiguren. Maar niet iedereen in het pittoreske Franse stadje gunt het tweetal hun zoete succes. Zonden uit het verleden kun je niet zomaar verbergen onder een laag glazuur.

Terwijl Charline de laatste hand legt aan de lekkernijen voor vanavond, maken de gasten zich gereed en schuiven ze aan bij de rijk gedekte tafel van de chocolaterie. Het blijft echter wachten op de aspirant auteur. Dan blijkt dat Charline haar chocoladecreaties nooit meer zal proeven.
  •     09 December om 18:50 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 December om 18:49 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 December om 18:49 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 22:09 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 20:01 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 18:25 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 18:10 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 17:25 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 17:21 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 December om 17:18 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag