Dit event is al begonnen/geweest.

Motortocht spring maar 8ter op

Motortocht spring maar 8ter op

Nijmegen
10.00 - 16.00

Deelnemers 10 / 14

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 14

Deelnemers 10 / 14

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 20,00
Uitleg kosten:
€20,00 is een indicatie. Afhankelijk of je kleding moet huren + eventuele versnapering die je onderweg nuttig. Accessoires Prijs met motor huren/zonder motor (bij rijschool) Laarzen € 3,00/6,00 Helm € 3,00/6,00 Jas € 4,00/8,00 Broek € 4,00/8,00 Handschoenen € 2,00/4,00 Borgsom €100,00
 

Omschrijving

Max 7 motorrijders + bijrijders Smile

Motorrijden, wat is het?
Motorrijden is een heerlijke relaxte bezigheid met vrijheid, geur van buiten, de wind in mijn gezicht en vliegen op mijn tanden. En zeker niet te vergeten een zeer mooie en rustgevende manier om van A naar B te komen. Daar waar je met de auto al gauw geneigd ben om de snelste en kortste weg te nemen zonder te genieten van wat er onderweg te zien is.
De bedoeling van deze rit is om op deze manier mensen een kans te bieden om eens mee te gaan achter op de motor zodat ze kunnen delen in mijn liefde voor het motorrijden.
Bezit jij G E E N motor maar je wilt eens weten/ voelen hoe het is om achter op te zitten...dit is jouw gelegenheid

Bezit jij een motor en steun je mijn idee, meld je dan aan. De tocht wordt alleen bij slecht weer afgelast.

Zelf ben ik geen crosscoureur, gewoon relaxt rijden en veiligheid voorop.
De tocht wordt nog uitgestippeld, planning 10.00 uur vertrek, 16.00 uur aankomst met onderweg een gezellige lunchpauze.

Afhankelijk van de route die we rijden wordt het of op de heerlijke "ouderwetse" manier vanaf de rol ... of toch vanaf mijn navigatie Wink ?

Uitleg deelnemers: minimaal 1 motor + bijrijder:)
Max 10 = 5 motoren + 5 bijrijders.
Op de vertrek locatie is het mogelijk om motorkleding te huren: mocht je hier interesse in hebben graag vermelden.

Accessoires
Prijs met motor huren/zonder motor (bij rijschool)
Laarzen € 3,00/6,00
Helm € 3,00/6,00
Jas € 4,00/8,00
Broek € 4,00/8,00
Handschoenen € 2,00/4,00

Borgsom € 100,00

Vermeld bij het aanmelden (in een reactie) of je bijrijder of motorrijder bent.

Let op:
*nummering is puur voor mijzelf, dit zegt niets over wie waar achterop gaat. Wel over de balans motorrijder/ bijrijders Wink

Bij zeer slecht weer word de tocht afgelast/ verplaatst. Dit word pas op de ochtend zelf bepaald! Kortom, ik sta bijtijds op om te zien wat de weersomstandigheden doen.

Stel een vraag