Dit event is al begonnen/geweest.

Spellenbeurs

Spellenbeurs

Amersfoort
11.30 - 17.30

Deelnemers 0 / 15 (min. 4)

Plaats:
Amersfoort - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 15

Deelnemers 0 / 15 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 7,00
Uitleg kosten:
Entree voor de beurs betreft 7 euro p.p.
 

Deelnemers 0 / 15

Minimaal 4

Omschrijving

Voor alle bordspel- en kaartspel liefhebbers is er de Ducosim spellenbeurs in Amersfoort. Als liefhebber van Catan tot aan Wingspan wil jij deze beurs toch niet missen. Gelukkig heb ik een werkrooster dat ik vrij ben Smile

Op een spellenbeurs kunnen zowel leden als niet-leden terecht voor zo'n beetje alles wat met spellen te maken heeft. Er worden toernooien georganiseerd, demonstraties van de nieuwste spellen, participatiespellen waaraan iedereen kan meedoen en andere activiteiten. Verder zijn er heel veel verkoop standjes, waar jij een compleet spellenassortiment kan vinden, vaak met speciale beursaanbiedingen. Meestal is er ook een Bring & Buy Stand, waar je tweedehands spellen kunt kopen.

Kom gezellig met mij mee naar de Ducosim spellenbeurs en speel mee met ruim 500 andere spelers. Op de beurs is genoeg keuze uit spellen en er zijn voldoende spelleiders om een spel uit te leggen, de bezoeker hoeft alleen een goede stemming en interesse voor spellen mee te brengen. Zelf ben ik in de Jaarbeurs geweest op de spellenbeurs en dat was echt super en staat Spiel Essen nog op mijn bucketlist.

Ducosim was in de Jaarbeurs ook aanwezig. Ik verwacht dat ook deze beurs sfeervol zal zijn.

Bij veel animo, kunnen we spellen in gesplitste teams uitproberen om iedereen een kans te geven mee te gaan en de beurs te ervaren met elkaar. Al maak ik de groep niet al te groot.

Ik zie er al naar uit om met jullie een spel te spelen op de beurs! Wellicht kunnen we dan een keer een spelletjesmiddag of -avond organiseren onder het genot van hapjes e drankjes, om de nieuwe spellen uit te proberen met elkaar onder het genot van hapjes en drankjes.

Game on!
  •     13 May om 18:04 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     11 May om 19:01 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 23:24 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     26 March om 13:49 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     10 February om 23:57 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 February om 15:14 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 February om 13:00 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     31 October om 07:56 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     30 October om 18:54 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 October om 09:56 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     19 September om 20:03 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 August om 10:38 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:20 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 August om 21:09 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 August om 17:05 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     12 August om 22:13 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 August om 22:14 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     11 August om 19:58 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag