Dit event is al begonnen/geweest.

Spelletjes & diner op 1e kerstdag

Spelletjes & diner op 1e kerstdag

Wapenveld
14.00 - 21.00

Deelnemers 4 / 5

Plaats:
Wapenveld - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 5

Deelnemers 4 / 5

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 30,00
Uitleg kosten:
De kosten zijn afhankelijk van je menu, € 29,39 tot € 36,39.
 

Omschrijving

Voor de mensen die (ook) geen familieverplichtingen hebben op 1e kerstdag maar wel graag de gezelligheid opzoeken. We gaan samen spelletjes spelen en aansluitend genieten van een vega(n) kerstdiner. Zie verdere omschrijving voor bijzonderheden.

Gezellig een spel spelen samen! Niet hoog-competatief en er mag gekletst worden. Ik heb de volgende spellen liggen: machiavelli, risk, catan, rummikub, monopoly, triominos, mens erger je niet en bingo. We kijken samen welk spel we gaan spelen. Het is helemaal niet erg als je het nog niet eerder gespeeld hebt.

Het diner laat ik thuisbezorgen door kerstdiner.nl. Volgens diverse recensies die ik heb gelezen kunnen zij erg lekker koken. En mij (geen chefkok) scheelt dat een hoop stress. Ik heb een selectie gemaakt van de gerechten die zij aanbieden. Alle gerechten zijn vegetarisch of vegan.

Voorgerecht keuzes: salade geitenkaas uit de oven € 9 / tomatensoep (vegan) € 5 / romige bospaddestoelensoep € 6.
Hoofdgerecht keuzes: bietwellington (vegan) € 16 / bloemkoolcurry (vegan) € 15.
Dessert: chocolademousse € 7 / cheesecake € 7 / appelcarré € 7 / verse fruitsalade € 5 / merenguetaartje € 7.

Bij alle hoofdgerechten worden geserveerd:
- Geroosterde kriel in schil
- Aardappelpuree (niet vegan)
- Rode kool met appel
- Sperziebonen met gebakken ui

Verzendkosten bedragen € 21,95 > reken op € 4,39 per persoon. Als we met minder zijn neem ik de rest voor mijn rekening.

!!! Geef jouw keuzes én betaling (incl. verzendkosten) uiterlijk 16 december aan mij door, zodat ik tijdig kan bestellen. Bij latere afmelding is terugbetaling helaas niet mogelijk.

Eindtijd is een indicatie.

Let op: katten in huis, dus niet geschikt als je allergisch bent.
  •     03 December om 12:45 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     03 December om 08:48 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     02 December om 21:02 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag