Dit event is al begonnen/geweest.

Ducks of Hazzard: Trabant editie

Ducks of Hazzard: Trabant editie

Meijel
14.00 - 17.00
Uitgelicht

Deelnemers 6 / 10 (min. 9)

Plaats:
Meijel - Limburg
Deelnemers:
Min. 9 - max. 10

Deelnemers 6 / 10 (min. 9)

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 37,50
Uitleg kosten:
Huur Trabant incl. benzine, incl. koffie, thee en gebak onderweg. Excl. € 35,00 borg per persoon. Deze dient op de dag zelf betaald te worden.
 

Omschrijving

Duckes of Hazzard; Trabant editie

Altijd al eens in een klein knus en gezellig Trabantje willen rijden? Dit is nu jouw kans. Trabant..oftewel, mijn maatje.

Na de instructie, maken we ons op voor een toertocht in een heuse Oost Duitse Trabant. Voel, beleef, ervaar en proef de indrukwekkende Peelhistorie van Meijel ‘Kruispunt in de Peel’; en dat middels een unieke vintage toertocht in een heuse Oost Duitse Trabant. Aan de hand van de Peel verhalen uit het dagboek van ‘Wippe Pier’ gaan we op ontdekkingsreis naar de meest bijzondere plekjes van het Peelgebied. Een activiteit voor iedereen toegankelijk, leerzaam, actief en gezellig met elkaar!
Tijdens de tocht brengen we een klein bezoek aan de nog altijd aanwezige Peelherberg waar de peelwerkers hun werkweek het liefste afsloten.
Ik nodigen jullie uit om de mooiste verhalen uit het dagboek van Wippe Pier te herbeleven en dat tijdens een vintage Trabant toertocht door het prachtige peelgebied.
Duckes of Hazzard: Trabant editie is incl.;

Huur Trabant, per 3 personen.
• Benzinekosten, er hoeft niet getankt te worden.
• Iedereen met rijbewijs mag rijden.
• incl. koffie, thee en gebak onderweg
• vragenlijst en opdrachten voor onderweg


Ik verheug mij al op deze super leuke activiteit.
Ga jij gezellig mee?

Download de huurvoorwaarden en lees deze aandachtig door!
Let op! Per Trabant dient er nog een borg betaald te worden. Dit is €35,00 per Persoon.

Dit bedrag dient contant op de dag zelf betaald te worden aan het verhuurbedrijf!

Stel een vraag