Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK 😷 Mondmasker Bevrijding Picknickfeesten

NMLK 😷 Mondmasker Bevrijding Picknickfeesten

Heel Nederland
12.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 53 / 80 (min. 60)

Bijna vol
Bijna vol
Datum:
Zondag 27 jun 2021 2021-06-27T12:00:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Heel Nederland
Deelnemers:
Min. 60 - max. 80

Deelnemers 53 / 80 (min. 60)

Bijna vol
Bijna vol
Leeftijd:
25 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Zondag 25 °C🔆 uitstekend picknick weer
We zijn verlost van het mondmasker! En dat gaan we samen vieren met kleine picknickfeestjes met silent disco's en buitenspelen in diverse stadsparken! Uiteraard volgens de laaste RIVM regels. met een onbeperkt aantal mensen buiten op 1,5 meter. 

Iedereen neemt lekkere hapjes, drankjes, sports en spelletjes mee. Wij verzorgen een 3 kanaals Silent Disco's.  En voor deze gelegenheid een speciale NMLK Radio Tour (optie).

Doe gratis mee en ruil je mondmasker in voor een NMLK ☀ī¸zonnebril, want het wordt vandaag een stralende dag en 25 graden. 
De meeste van ons zijn nieuw en komen gewoon alleen. Het nieuwe ontmoeten begint in het park. 

RADIO TOUR
Wie meereist (optie) met eigen auto (carpolen leuk) langs de diverse stadsparken beleefd via de autoradio de eerste NMLK radio tour met verzoeknummers en meer😉

Aanmelden en meedoen is gratis voor alle geregistreerde NMLK leden.  Laat in een reactie hieronder weten naar welk stadspark je komt?



12.00 uur Park Den Bosch 27 °C🔆

Tot 13.00 uur Open Air Silent Disco. Tussendoor en daarna vrij picknicken en buitenspelen.  
Wie wil rijdt met eigen auto (samen carpolen leuk!) mee naar de volgende locatie. Onderweg luister je live naar radio NMLK via je fm autoradio. Waar je tijdens de rit live verzoekjes kunt aanvragen.😀


14.00 uur Park Utrecht 27 °C🔆
Tot 15.00 uur Open Air Silent Disco. Tussendoor en daarna vrij picknicken en buitenspelen. 
Wie wil rijdt met eigen auto (samen carpolen leuk!) mee naar de volgende locatie. Onderweg luister je live naar radio NMLK via je fm autoradio. Waar je tijdens de rit live verzoekjes kunt aanvragen.😀


16.00 uur Park Den Haag 23 °C🔆
Tot 17.00 uur Open Air Silent Disco. Tussendoor en daarna vrij picknicken en buitenspelen. 
Wie wil rijdt met eigen auto (samen carpolen leuk!) mee naar de volgende locatie. Onderweg luister je live naar radio NMLK via je fm autoradio. Waar je tijdens de rit live verzoekjes kunt aanvragen.😀

18.00 uur Park Amsterdam 26 °C🔆
Tot 22.00 uur o.a. Open Air Silent Disco. Met voor de voetballiefhebbers 1 voetbal radiokanaal.😁

Bij inlevering van een mondmasker (max 2 per persoon) ontvang je een NMLK zonnebril.

  •     25 June om 00:27 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     25 June om 00:03 Zuid-Holland
    Hoi. Ik start in Den Haag en ga mee naar Amsterdam.
    Ik ben de BOB dus als er mensen zijn die vanuit Den Haag mee willen rijden naar Amsterdam dan kan dat.er is plaats voor 4 personen.
    Bij meerdere aanmeldingen boven de 4 personen maak ik een keuze..?
    Graag via een berichtje kenbaar maken aub.
  •     24 June om 22:49 Noord-Holland
    Ik kom alleen naar Amsterdam! Ik ga met de auto dus als er mensen mee willen rijden vanuit het gooi.... let me know!
  •     24 June om 22:35 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     24 June om 19:52 Zuid-Holland
    Den Haag, geen tour
  •     24 June om 17:02 Zuid-Holland
    Geen toer, alleen Den Haag
  •     24 June om 16:44 Zuid-Holland
    Den Haag, geen toer.
    ???
  •     24 June om 16:39 Noord-Brabant
    tilburg
  •     24 June om 15:01 Noord-Holland
    Amsterdam, ik ga niet mee met de tour
  •     24 June om 14:47 Noord-Holland
    Alleen Amsterdam
  •     24 June om 13:55 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     24 June om 13:50 Utrecht
    Utrecht. Nee helaas
  •     24 June om 12:02 Zuid-Holland
    Den haag
  •     24 June om 08:15 Zuid-Holland
    Den Haag
  •     24 June om 00:05 Noord-Holland
    Ik rij niet mee met de tour en kom alleen naar Amsterdam Smile
  •     23 June om 21:24 Zuid-Holland
    Den Haag. Geen tour
  •     23 June om 20:54 Noord-Holland
    Alleen Amsterdam
  •     23 June om 20:31 Noord-Brabant
    Den Bosch, mogelijk nog verder
  •     23 June om 19:48 Zuid-Holland
    Den Haag
  •     23 June om 17:53 Zuid-Holland
    den haag denk ik

Stel een vraag