Dit event is al begonnen/geweest.

Ajeet Kaur maanworkshop & concert Antwerpen

Ajeet Kaur maanworkshop & concert Antwerpen

Oosterbeek
13.00 - 23.55
Uitgelicht

Deelnemers 2 / 5

Plaats:
Oosterbeek - Gelderland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 2 / 5

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 90,61
Uitleg kosten:
Kosten kaartje, benzinekosten/ parkeerkaarten kunnen we delen als je met mij meerijdt.
 

Omschrijving

Ajeet is een frisse verschijning in de wereld van mantras. Zij groeide op in een warm, muzikaal nest waardoor zij al op heel jonge leeftijd mantras zong. Haar muziek raakte al ontzettend veel harten en brengt warmte en rust.

Ajeet's nieuwste project, "Lunar", neemt ons mee op een trance-achtige licht meditatieve reis door de vier kwadranten van de maancyclus: nieuwe maan, wassende maan, volle maan en afnemende maan. In deze workshop verkennen we deze facetten die tot uiting komen in onze eigen ervaring door middel van muziek, beweging, ontspanning en contemplatie. We houden de balans tussen onze innerlijke en uiterlijke wereld, ons vermogen om te geven en te ontvangen, en om de ruimte van innerlijke stilte te eren waar we steeds weer naar terug kunnen komen; nog steeds schijnend, zo stil als de maan.

Breng je yogamat en/of kussen mee als je op de grond wilt zitten - er zijn stoelen voorzien voor de achterste rijen.

Workshop - 16u00-17u30 (geen yoga workshop)
Concert - 19u00-22u00

Neem ook een flesje water mee - daar worden geen drankjes geserveerd.

Tussen workshop en concert door kunnen we buiten iets gaan eten. De locatie staat niet toe dat je je eigen eten meeneemt en opeet. Er zijn eetgelegenheden in de buurt, de tijd om daar wat te eten is wellicht wat krap. Dus neem iets mee om te eten/drinken is mijn advies.

Ik vertrek om 13.00 uur vanuit Oosterbeek, er kunnen 3 tot 4 mensen meerijden en de benzinekosten kunnen we delen.
Er zijn parkeergarages in de buurt.
  •     20 June om 23:19 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 April om 12:26 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag