Dit event is al begonnen/geweest.

Dansvoorstelling Oxytocin van Isabelle Beernaert

Dansvoorstelling Oxytocin van Isabelle Beernaert

Zeist
20.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 3 / 5

Plaats:
Zeist - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 3 / 5

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 32,50
Uitleg kosten:
Kosten kaartje
 

Omschrijving

De voorstelling stond al op uitverkocht, maar vandaag zag ik dat het balkon ook beschikbaar is gekomen en daar nu ook al enkele plekken verkocht zijn. Ik zou het fijn vinden om samen te kunnen zitten, maar wil ook graag zsm, liefst vanavond een kaartje kopen. Als je mee wilt gaan, fijn om dan even te overleggen over de plekken en als je later aansluit, dan kun je me altijd een berichtje sturen m.b.t. de plaatsen.

"Een lege witte, steriele ruimte, muziek die je vanaf de eerste seconde bij de keel grijpt en zes dansers die het leven vieren, geleid door een wonderlijk mooie choreografie: OXYTOCIN is een lichte voorstelling geworden die ons toont dat de wereld niet zo donker is als we vaak denken. Je moet het alleen willen zien. En voelen.

In een periode waarin we elkaar opeens niet meer mochten aanraken en afstand moesten houden van elkaar, ontstond bij veel mensen het fenomeen huidhonger. Een verlangen om elkaar vast te pakken, te knuffelen of te strelen. Een verlangen naar het knuffelhormoon Oxytocine. In die periode van quarantaines en social distancing ontstond ook de nieuwe voorstelling OXYTOCIN van choreografe Isabelle Beernaert.

Ieder mens heeft in het dagelijks leven Oxytocine nodig om gelukkig te zijn. Het ontbreken van deze stof had bij veel mensen een fysieke weerslag. Isabelle toont door middel van dans haar observaties over hoe wij zijn omgegaan met deze gevoelens door het tonen van oude angsten en nieuwe gevoelens in de vorm van dans.

Isabelle Beernaert weet met haar choreografieën de harten van het publiek te raken. Ze is een unieke choreografe met het vermogen om het alledaagse, gewone leven te vertalen naar een buitengewone choreografie. Haar choreografieën brengen tot leven wat elk mens doormaakt en op een bepaald moment voelt in het leven. Het publiek kan zichzelf herkennen in het gevoel en het verhaal dat op het podium wordt uitgebeeld."
  •     10 February om 21:58 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     09 February om 17:46 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag