Dit event is al begonnen/geweest.

Zomeravond in de Botanische tuin Utrecht

Zomeravond in de Botanische tuin Utrecht

Utrecht
18.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 9 / 10

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 10

Deelnemers 9 / 10

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 27,50
Uitleg kosten:
7,50 reguliere entree programma+eten. Eten 20,-. Totaal 27,50. Dit is exclusief entree. MJK is alleen gratis entree. Excl. Eten
 

Omschrijving

Zomeravonden in de Tuinen Thema Voedsel.
Wat is het nut van schimmels en hoe gebruiken we boerenland duurzaam? Dwaal door de botanische tuinen met zonsondergang, luister naar inspirerende talks rondom het thema voedsel en geniet van al het lekkers onder het genot van live muziek.

Op 4 locaties in de tuinen luister je met een hapje en drankje naar de wetenschappers, met verhalen over slimme schimmels, lichtgevende rijst, planten en hekserij en het verduurzamen van landbouwgrond.

Rondleiding fort Hoofddijk: Deze avond is het fort geopend voor publiek en is er een speciale rondleiding. Fort Hoofddijk is onderdeel van de Nieuwe Hollandse Waterlinie (UNESCO Werelderfgoed) en werd eind 19e eeuw gebruikt om ons land te weren tegen binnenvallende buurlanden. Sinds 1963 is het fort bewoond. Nu huizen er geen soldaten meer, maar wetenschappers die het aardmafneetveld onderzoeken.

Food: bij tuincafe Botanica kun je deze zomeravond terecht voor healty fast food ter plaatse bereid op de buitengrill. Denk aan een flatbread falafel, een vega hamburger of vlees hamburger met friet en mayo voor 20 euro. De maaltijd is incl. drankje en lekkers na. Mocht je enkel entree wensen dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Ik heb hem op 18 uur gezet wegens het eten. Fanfare begint om 19.00 uur en de sprekers om 19.30. Indien je later aanhaakt prima. Mijn nummer staat bij het event. Geef het dan ff aan dat je eraan komt. Dan kan ik laten weten waar we zijn. Het staat iedereen ook vrij om eerder te vertrekken, maar ik het waardeer het dat je dan ff een berichtje ook plaatst zodat we niet iedereen lopen te zoeken. Alvast bedankt.

Ga jij deze zomeravond gezellig met mij mee struinen door de tuinen. Tot snel!
  •     08 June om 15:37 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 June om 09:03 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     06 June om 22:07 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     06 June om 08:58 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     05 June om 16:40 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     31 May om 11:10 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 May om 15:03 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 May om 15:01 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     25 May om 17:52 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     22 May om 00:01 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     21 May om 22:43 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 May om 10:19 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag