Workshop improvisatietheater

Workshop improvisatietheater

Amsterdam
16.00 - 18.00
Uitgelicht

Deelnemers 11 / 12

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 10 - max. 12

Deelnemers 11 / 12

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 29,50
Uitleg kosten:
Inhuren van Monique van Deleuksteworkshop (factuur aanwezig).

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Verzamelen:

Omschrijving

We gaan elkaar écht leren kennen en een middag improviseren met elkaar onder leiding van een ervaren theatersport docent: Monique van Deleuksteworkshop.nl
Of je dit nou nog nooit gedaan hebt of al bekend bent met improvisatie: plezier staat voorop, dus schaterlachend uit je comfortzone!

Ik heb een mooie ruimte geregeld in mijn yogaschool waar ik naast woon. De koffie en thee staan klaar en heb voor de liefhebbers ook cacao van
https://nl.purekakaw.com/ voor een shot focus en creativiteit van te voren (ik trakteer).
Na afloop kunnen we daar aan de bar nog even wat met elkaar drinken en lijkt het me leuk om met de mensen die willen nog een hapje te eten in het hippe A'dam-Noord. Ken diverse eettentjes waar je al vanaf 20 euro p.p. kunt eten (Thais, Ethiopisch of Marokkaans). Wie weet daarna nog met een aantal een (bruine) kroeg in: ik laat de avond open!

Parkeergelegenheid voor de deur is er genoeg en kost 1,65 euro per uur. Max. 5 bezoekers kan ik aanmelden op mijn parkeervergunning voor bezoekers en dan betaal je slechts 0,55 euro per uur.