De Vloer Op

De Vloer Op

Leiden
20.00 - 23.15
Uitgelicht

Deelnemers 8 / 12

Plaats:
Leiden - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 8 - max. 12

Deelnemers 8 / 12

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Bijdrage in huur theater en techniek

Adresgegevens

Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 8 / 12

Omschrijving

De Vloer Op! We gaan toneelspelen! In een echt theater. Altijd al eens willen ervaren hoe het is om toneel te spelen? Dat kan nu met NMLK. Zaterdagavond 28 juni ben je van harte welkom om in het fijne Leidse theater Imperium verschillende scénes te spelen en daarbij zeker uitgedaagd te worden. Als regisseur van dienst (en lid van Imperium en NMLK) heb ik de acts zorgvuldig bedacht en zal ik hier en daar suggesties doen zodat het spel gevarieerd is. Het is aan jou/jullie om er uitvoering aan te geven. Improviseren dus! Met een lach en zeker ook met ontroering. In bijpassende kleding en met de juiste atrributen en begeleid/geïntroduceerd door passende muziek en belichting verzorgd door een ervaren technicus. In 2024 heb ik dit georganiseerd voor vrienden en collega's. Het was een waar feestje! En nu bied ik dat graag aan NMLK-ers aan. Spelers zijn nog welkom en dat geldt met name voor de mannelijke leden van NMLK gelet op de beoogde scénes. Een evenwichtige rolbezetting is dan namelijk beter mogelijk. Dus mannen: kom De Vloer Op!
Er wordt gespeeld voor een ongetwijfeld warm en geïnteresseerd publiek dat bestaat uit familie/vrienden/collega's van de spelers. Max 6 per speler. Graag weet ik enkele weken van te voren hoeveel bezoekers iedere speler meebrengt. Het theater heeft een foyer en bar die open is voorafgaand aan de optredens en uiteraard na afloop; er is die avond voor ons een tweehoofdige barbezetting geregeld. Het theater is voor het publiek open vanaf ca 19.30 uur. De spelers worden om uiterlijk 19.15 uur verwacht. Als je per auto naar Leiden komt is betaald parkeren (gunstig tarief) in de grote garage aan de Lammermarkt het handigst. Die is op pakweg 6 minuten lopen naar het theater.
  •     11 May om 09:08 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 April om 15:44 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     04 April om 17:55 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 April om 11:10 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     31 March om 21:03 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     31 March om 16:55 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.