Dit event is al begonnen/geweest.

Voorbereidingen Zeilweekend in april, mei of juni

Voorbereidingen Zeilweekend in april, mei of juni

Deelnemers 2 / 8 (min. 3)

Plaats:
Hellevoetsluis - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 8

Deelnemers 2 / 8 (min. 3)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 0,00
Uitleg kosten:
Geen kosten, ik zorg voor erwtensoep, brood met worst, drink en snacks. Plus een mooi zeiltochtje in het voorjaar, Haringvliet, Noordzee of een weekendje Scheveningen.
 

Omschrijving

28 maart gaat het weer gebeuren mijn mooie cruiser/racer gaat weer het water in nadat deze de gehele winter voor het jaarlijkse onderhoud op de kant heeft gestaan. Door grote drukte (???) en andere noodzakelijke activiteiten, hebben we de werkzaamheden weer uitgesteld tot de laatste maand.

Bij deze wil ik iedereen uitnodigen om mee te gaan op een nog nader te bepalen zeilactiviteit in april, mei of juni of op een andere datum in het jaar. Dit kan een lekker dagje op het Haringvliet zijn of een zeezeiltochtje op de Noordzee, of in overleg een weekendje weg.
We gaan vaak zeilen dus er is altijd wel een datum beschikbaar dat je mee kan. Voor degene die vorig jaar nog niet mee hebben gezeild. We hebben maximaal 8 slaapplaatsen een toilet en warm water en een oven en fornuis aan boord.

Wat hebben we nu nodig? Een wal crew met wie we gezamenlijk in 1 dag (schatting met 6 mensen 5 tot 6 uur) het onderwaterschip kunnen doen en de romp kunnen waxen. De boot is al netjes afgespoten, dus het is relatief schoon werk. Ik raad wel aan om oude kleding aan te trekken.
Als er een elektricien beschikbaar is en iemand die goed letters kan plakken, dan hoor ik het ook graag.

Velen handen maken licht werk….. ik zorg voor erwtensoep drinken en brood met worst. Muziekje erbij en binnen zet ik de kachel aan. Dus gewoon een gezellig doe dagje voor het goede doel. Indien het weer absoluut niet mee werkt, heb ik een alternatieve datum 13 of 20 maart. Dus op deze data zijn er ook mensen welkom (geef even in een berichtje aan als je wel op deze datum kunt en niet op 6 maart)

Stel een vraag