Dit event is al begonnen/geweest.

Wandelen 22 km etappe 13 Grote Rivierenpad

Wandelen 22 km etappe 13 Grote Rivierenpad

Oosterhout
10.30 - 17.00

Deelnemers 10 / 10

Plaats:
Oosterhout - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 10

Deelnemers 10 / 10

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Het Grote Rivierenpad volgt de oer-Hollandse rivieren Nieuwe Waterweg, Oude Maas, Lek, Linge en Waal. We lopen ongeveer 5 km per uur. Ik heb het boekje van de route bij me en deze staat ook gemarkeerd. We wandelen 2 aan 2.

Dit keer lopen we 22 km. Het startpunt is Dorpsplein 16 in Dodewaard. Het eindpunt is Groenestraat 62 in Oosterhout, hier is een parkeerplaats. Zowel bij begin- als eindpunt is een bushalte voor wie met het ov komt. In Dodewaard is het station op een paar km lopen van het startpunt, in Oosterhout helaas geen station.

Neem zelf wat te eten mee, we pauzeren onderweg op een mooi plekje om te lunchen. Er is ook op een aantal punten horeca onderweg, en hopelijk kunnen we nu weer lekker ergens een terrasje pakken!

LET OP: handigst is om met zoveel mogelijk auto's eerst naar het eindpunt te rijden. Dit heb ik daarom ook als verzamelplek gezet met een tijd ruim voordat we gaan lopen (09.45). Vandaar rijden een of meerdere auto's naar beginpunt en geeft de rest een lift. De overige auto's blijven staan en geven aan het einde de chauffeurs van wie ze een lift hebben gehad weer een lift terug naar het begin.

Ik zelf kom ook naar het eindpunt en rijd om 09.45 naar het beginpunt. Om half 11 gaan we vanaf het beginpunt lopen. Bij het rijden kun je een mondkapje opdoen en je raampje open.

Kom je met OV en wil je naar het beginpunt komen, dat is ook prima, dan kun je daar om 10.15 rechtstreeks naartoe gaan.

Meld svp even in de comments waar je heen komt, en of je met OV of auto komt, dan kan ik alvast een beetje kijken of het past.

Bij harde regen gaat de wandeling niet door.
  •     17 June om 20:41 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 June om 07:24 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     14 June om 18:37 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 June om 16:19 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 June om 13:17 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 June om 12:14 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     29 May om 09:11 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 May om 19:55 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     16 May om 10:53 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 May om 10:51 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     10 May om 05:02 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 23:12 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 23:08 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 22:57 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 22:24 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 22:12 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 May om 22:11 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag