Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - Dagje vrijwilliger in het dierentehuis
logo
> Activiteiten overzicht

Claudia33

organisator
Noord-Holland
 Actief & Sportief Dagje vrijwilliger in het dierentehuis
Datum: zaterdag 31 juli 2010
Tijd: 08.30 uur tot 17.30 uur
Plaats: Zandvoort - Noord-Holland
Kosten: € 0,00
Deelnemers: Minimaal 1 en maximaal 7
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 7 / 7

Beste allemaal,

Ik ben zelf met veel plezier vrijwilliger voor twee dagen per week bij het Dierentehuis Kennemerland. Momenteel is het erg druk en een lage bezetting, dus dacht, laat ik er eens activiteit van maken! Je kunt zo zelf ervaren hoe het er in een asiel aan toe gaat en bent praktisch bezig met schoonmaken, uitlaten, verzorgen, spelen etc. Vooral als je doordeweeks een kantoorbaan hebt, is dit werk zeer verfrissend. Vergis je echter niet, het is flink aanpoten en zelfredzaamheid is wel van belang. Uiteraard krijg je uitleg wat je moet doen, maar het kan soms wat chaotisch zijn. Aan het eind van de dag, gegarandeerd een moe en vooral voldaan gevoel. En je hebt kennisgemaakt met een heleboel lieve dieren!

Ik zie jullie zaterdag!

Groetjes Claudia

Organisator
Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Di 03-08-2010 11:13 Naar boven

Hoi Sebastiaan,

Heel erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent dat je dit naast je werk erbij wil doen! En leuk dat de rest het ook als zeer positief heeft ervaren.

Er zijn meer mensen die bijv. vier dagen werken en op hun vrije dag bij het Dierentehuis meehelpen. Even wat anders, nuttig bezig en velen ervaren hier helpen juist als een vorm van ontspanning (even niet met je hoofd bezig zijn).

Groetjes en wellicht zie je dan nog een keer daar!

Claudia

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Ma 02-08-2010 21:01 Naar boven

hoi claudia

een beetje late reaktie maar ik wil toch nog eventjes laten weten dat ik het een hele fijn ochtend vond en weer een ervaring rijker

ik ga zeker er hard over nadenken om dit op de dindag er bij te gaan doen
nog eventjes kijken hoe ik precies met de tijd uit kom

nogmaals bedankt voor de organisatie van deze ervaring

grt bas

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Zo 01-08-2010 15:40 Naar boven

Ja, het was inderdaad een leuke dag! Bedankt voor het organiseren!

Groetjes, Lucas

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 31-07-2010 21:56 Naar boven

heb me prima vermaakt! Very Happy

dank voor't organiseren van deze activiteit!

grt, Ferdinand.

Noord-Brabant
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 31-07-2010 21:42 Naar boven

Hoi Claudia,

ik vond het een erg geslaagde dag!

Er waren een hoop lieve honden en we zijn nuttig bezig geweest Laughing

Organisator
Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 31-07-2010 20:40 Naar boven

Beste allemaal,

Heel erg leuk dat iedereen er was vandaag, ik vond het een geslaagde dag, jullie hopelijk ook! Very Happy

Groetjes Claudia

Noord-Holland
Aanmelding Geplaatst: Vr 30-07-2010 21:06 Naar boven

ben er tot 1230 heb nog een afspraak staan

Organisator
Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Di 27-07-2010 11:54 Naar boven

Hoi Sebastiaan,

Dank je wel! Ik had het zelf nog helemaal niet gezien Wink Er zijn ook veel aanmeldingen, erg leuk! Helaas kunnen er gewoon per dag niet meer dan vijf mensen mee, omdat dat niet praktisch is voor de werkzaamheden daar. Dus ik ga het gewoon nog een keer erop zetten binnenkort. Overigens als je bijv. ook op zondag kan of een andere dag, kun je ook zelf contact opnemen met het dierentehuis en je aanmelden. Ook al is het voor een dag, deze periode is alle hulp welkom. Je kunt ook alleen de ochtend komen van 8.30 uur tot ca. 13.00 uur, dan zijn de meeste handen nodig namelijk en dat is toch de essentie van het aanbieden van je hulp. In de middag is er dan meer tijd voor het uitlaten, spelen, knuffelen en overige zaken en werkzaamheden.

Groetjes Claudia

Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Di 27-07-2010 08:30 Naar boven

Hoi Claudia

gefeliciteerd met de NMLK'er van de week prijs.

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 17-07-2010 12:49 Naar boven

Leuke activiteit. Als ik er deze keer niet bij kan zijn (reservelijst), houd ik me aanbevolen voor een herhaling (jammer genoeg kan ik zo 18/7 niet).
aanmelden