Dit event is al begonnen/geweest.

Catan Toernooi

Catan Toernooi

Den Haag
19.45 - 23.45

Deelnemers 1 / 10 (min. 8)

Plaats:
Den Haag - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 8 - max. 10

Deelnemers 1 / 10 (min. 8)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 0,00
Uitleg kosten:
Eten en drinken wat je zelf mee neemt (dit vanwege de grote groep).
 

Omschrijving

Catan Toernooi – let op : dit is de eerste avond!

Doe je aan deze avond mee, dan kan je je niet op geven voor de tweede avond en visa versa. Lees alles a.u.b. zorgvuldig!

Inmiddels hebben we veel enthousiaste Catanners binnen de nmlk en daarom organiseer ik een Catan Toernooi!

Dit doen we met 22 verschillende personen … uuhhh … Catanners! Enige ervaring met Kolonisten van Catan is toch wel een pré.

Ik verspreid dit over 2 avonden, met op elke avond 11 spelers. Hoe gezellig is dat!?
Ik plaats 2 grote tafels in mijn woning. Er zijn 11 spelers : 1 tafel met 5 spelers en 1 tafel met 6 spelers (indien er onverwachts iemand uit valt, hebben we toch nog 2 tafels van 5).
Op iedere tafel wordt dezelfde Catan uitbreiding/spel gespeeld : de zeevaarders.
We starten om 20.30 uur, dus zorg dat je uiterlijk om 20.15 uur binnen bent. Kom je later, geef je dan a.u.b. niet op.

De 11 spelers die op de eerste avond (vrijdag 13 juli) mee doen, mogen niet op de 2e avond (vrijdag 20 juli) mee doen en visa versa. Anders heb je kans dat je 2x wint, en dan hebben we niet genoeg mensen om de finale mee te spelen.

Per avond heb je 2 tafels en dus 2 winnaars. Totaal 4 winnaars over 2 avonden.
Ik kan maar 1 x winnen. Indien ik op beide avonden win, dan is de 2e persoon (van de 2e avond) aan mijn tafel de winnaar.
Ik speel natuurlijk hoe dan ook op de finale avond mee, aangezien het in mijn woning is. Dus mocht ik op beide avonden verliezen … ik speel toch mee op de finale avond.
De finale avond wordt dan dus met 4 óf met 5 personen gespeeld. Dan houden we natuurlijk 1 winnaar over en hij/zij mag zich zelf dan de beste Catanner binnen de nmlk noemen! Hihi.

Indien je je op geeft voor de eerste óf tweede avond, dan moet je natuurlijk ook vrijdagavond 10 augustus kunnen! Dan wordt de finale gespeeld en is een pré voor de winnaar om te komen!!!
Dus als je je op geeft voor 1 van beide avonden, dan wordt het als volgt :

• óf je kan op 13 juli én 10 augustus
• óf je kan op 20 juli én 10 augustus

Kan je niet op beide avonden en je wil toch graag mee spelen, dan moet je gewoon verliezen … hihihahaha … snappen we het nog?

Van de finale avond kan ik natuurlijk geen aparte nmlk activiteit van maken, want er kunnen zich daarvoor geen mensen op geven, want we hebben al spelers voor de finale avond (=winnaars van 13 en 20 juli). Daarom staat hierin de datum van de finaleavond genoteerd. Dus zet hem in je agenda als je je op geeft voor 1 van beide avonden en een winnaar bent!

P.S. Ik heb nog 1 volledige uitbreiding (in dit geval zeevaarders) nodig ivm 2 tafels. Wie heeft deze én komt deze avond? Plaats dan even een reactie!

Mocht je het nog niet helemaal begrijpen, bel me gerust.
Bij een groot succes, zal ik het nog een keer organiseren.

Indien we snel klaar zijn met 1 potje, is er natuurlijk ruimte om het nog een keer te spelen (weliswaar spelen alleen de winnaars uit het eerste potje mee in de finale) of kunnen we een ander spel uit de kast te pakken. Kortom we maken er een gezellige avond van!

Gezien de grote van de groep, neem a.u.b. allemaal zelf wat te drinken en te knabbelen mee!

Stel een vraag