Dit event is al begonnen/geweest.

VOL! Eiland hoppen in Zuid-Kroatië 2014

VOL! Eiland hoppen in Zuid-Kroatië 2014

Brac, Hvar en Split
00.00 - 00.00

Deelnemers 16 / 16

Plaats:
Brac, Hvar en Split - Drenthe
Deelnemers:
Min. 15 - max. 16

Deelnemers 16 / 16

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
De prijs is incl. LO, verblijf in goede 3* accommodaties, vliegticket Rotterdam - Split, alle transfers en alle ferry tickets. De reisleiding die de locale taal spreekt is 24/7 aanwezig. Je doet een aanbetaling van €150 voor leden en €200 voor intro´s
 

Omschrijving

Image
Image
Image






Deze reis is helaas vol!
Sorry, deze reis is vol. Er zijn geen plekken meer.

Onvergetelijk eilandhoppen in Kroatië
Wegens het grote succes van vorig jaar (dit is écht schitterend) gaan we dit jaar weer Eilandhoppen in Kroatie! Ontmoet nieuwe mensen tijdens deze top vakantie naar het mooie en hippe Kroatië. Iedereen gaat met het hetzelfde idee mee: nieuwe mensen leren kennen! Dus binnen no time wordt deze vakantie één groot feest. Prachtige stranden, gezellige stadjes, lekker eten en goed stappen: dit zijn de ingrediënten voor een gezellige week! Als je niet alleen wil luieren en relaxen, dan ben je ook aan het juiste adres: ga gezellig op pad met je reisgenoten en ga hiken, mountainbiken, duiken, (kite)surfen...

De reis
Op slechts een paar uur vliegen van Nederland bevinden we ons op de mooiste eilanden. We doen twee eilanden en de stad Split aan tijdens deze reis. We beginnen in het mooie stadje Bol op het eiland Brac. Het stadje heeft een pittoresk centrum, met veel barretjes en kroegen. Op dit eiland kan je goed hiken, windsurfen, duiken en mountainbiken. Bovendien bezoeken we hier het mooiste strand van Kroatië. Daarna gaan we door naar het eiland Hvar. Op Hvar (het Kroatische Ibiza) kan je niet alleen goed stappen, maar ook de mooiste excursies doen: ga je mee naar de onbewoonde eilandjes voor de kust? Tot slot gaan we naar Split. Deze stad is eigenlijk een openluchtmuseum, maar ook een goede plek om lekker te shoppen > Meer over het programma

Image
Image

[Link verwijderd]" target="_blank" class="postlink">> Meer foto's van NMLK Kroatie 2013 hier op onze Facebookpagina

Wie gaan er mee?
Iedereen in de leeftijd van 20-45 jaar en het merendeel is single, gemiddeld opleidingsniveau is HBO/WO (geen voorwaarde). De meeste deelnemers ondernemen deze reis alleen en de helft is splinternieuw.

Reisleiding / organisatie
De reisleiding is zeer bekend in Kroatië, spreekt vloeiend Kroatisch en staat 24/7 voor je klaar.

Image Inclusief verblijf in een goede 3* accommodaties
Image Accommodaties op loopafstand van het centrum (m.u.v. hotel in Split)
Image Inclusief LO (welkomstdiner inbegrepen, overige diners optioneel tussen de 15 en 25 euro)
Image Inclusief ervaren reisleiding die 24/7 tot je beschikking is
Image Inclusief vliegticket, ferry tickets, en alle transfers


Ervaringen:
Sabrina:"Wat een mooi land en wat een lieve mensen!! wat hadden we een gezellige groep en een geweldige week, nu afkicken in de regen!""Tirza:: "Wat is Kroatië mooi en wat een leuke week. Ik heb genoten! Bedankt voor de gezelligheid allemaal!""Corina:: "T was een mega leuke week! Bedankt allemaal! x"Maarten: "Wat een top week! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, veel gelachen en enkele zeer waardevolle gesprekken mogen hebben. Was mooi!"
Klik hier en lees alle ervaringen van vorig jaar.

Filmpje van NMLK/Crusj Kroatie 2013


Image Deze reis wordt volledig verzorgd door Crusj (lid SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden), ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen) en heeft het Thuiswinkel Waarborg. NMLK biedt deze reis slechts via haar site aan. Er wordt rechtstreeks op eigen naam van Crusj een overeenkomst aangegaan, waarop de voorwaarden van Crusj van toepassing zijn. Crusj is aangesloten bij het SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden). Dit betekent dat de gepubliceerde reis onder de garantie van SGR valt. De SGR-garantie houdt in dat je als consument ervan verzekerd bent vooruitbetaalde reisgelden terug te krijgen als Crusj door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor meer informatie over het SGR kun je terecht op de website: www.SGR.nl
  •     14 April om 09:17 Noord-Brabant
    Het aftellen is begonnen Cool
  •     11 April om 19:58 Noord-Brabant
    Gezellig !
  •     31 March om 23:22 Noord-Brabant
    Dat wordt weer een week genieten van het goede leven!
  •      26 March om 15:48 Gelderland
    Ik wil graag mee, maar financieel moet ik ff kijken of het allemaal gaat lukken. Kan iemand mij vertellen wat het voorschot is dat betaald moet worden via NMLK? Question
    • 26 March om 15:59
      Hoi Marieke, leuk dat je er aan denkt mee te gaan. Hier ga je geen spijt van krijgen. Deze reis is echt super. Een aantal mensen gaan zelfs voor de tweede keer. De aanbetaling is 150 euro voor leden.
    • 27 March om 13:30
      bedankt voor de informatie. Ga er zeker over nadenken.
    • 01 April om 21:39
      Ga maar gezellig mee Marieke!!!
    • 07 April om 20:29
      Helaas financieel gaat het echt niet lukkenð??¢
  •     23 March om 18:57 Noord-Holland
    ik heb er ook weer zin in Laughing
  •     23 March om 18:35 Limburg
    Vorig jaar was zo`n top vakantie en Kroatië is een mooi land, dus ik dacht, ga gewoon weer!!!!!
    Ik kan niet wachten tot juni.......
  •      10 March om 21:24 Noord-Holland
    Ik ga gezellig mee op deze reis Very Happy .
    • 23 March om 18:40
      Wat gezellig dat je meegaat, het is een super mooi land!!!
  •      Za 08-03-2014 23:29
    Super mooi land en vooral de eilanden die je bezoekt. Vorig jaar was zo super dat ik dit jaar weer mee ga.
    • 12 March om 15:30
      Er staat bij mij twee persoonskamer en 1 pers kamer op aanvraag.
    • 12 March om 15:44
      carlo ik ga kijken of ik vrij kan maken in me planning
    • 13 March om 00:20
      Er gaan mensen mee met gevoelens. De meeste zijn 30+ Ikzelf ben ook een veertiger met de geest van een dertiger. Hiervoor ben ik in behandeling :lol:
    • 19 March om 11:04
      in 2013 mocht ik ook mee, echt een aanrader!!
    • 20 March om 21:55
      En dat was super gezellig, Dave!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag