Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Vr en Flightsimulator en Racen

LAST MINUTE: Vr en Flightsimulator en Racen

Den Haag
18.00 - 22.00

Deelnemers 5 / 5

Plaats:
Den Haag - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 5 / 5

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Beste allemaal, ik heb iets leuks en unieks wat ik graag wil testen met 4 NMLK-ers.

Ik open vanaf dinsdag, volledig binnen de Corona regels, een Flightsimulator Boeing 737, Racesim en de nieuwste VR bril. Alleen op afspraak is dit toegestaan volgens de corona regels en die volg ik. zie website...gave foto's en filmpjes.
www.pitch-power.nl Het is direct aan de jachthaven Scheveningen, naast Catch by Simonis.

Stijg op op Londen Heathrow en land op Schiphol. Ik zal je begeleiden hierin. Verder een super racesim en de nieuwste en beste VR bril.

Het lijkt me gezellig om 4 NMLK dit te laten testen en hier bv een recensie of Facebook over te schrijven. Normaal kost dit eu100,- per uur maar dit keer is het gratis... nou ja...als jullie wat eten en drinken regelen ben ik al blij.

Starten in Corona tijd is moeilijk en ik kan alle hulp gebruiken. Ik denk wel dat ik een uniek concept heb. Alle ontsmettingsmiddelen en voorzorgsmaatregelen en middelen heb ik genomen om dit te laten slagen.

Ik wil graag ook, als het weer kan, een race fans en flightsim fans verzamelen en voor al De VR zijn de beste brillen ter wereld, je weet niet wat je ziet.. Ook voor de dames leuk!! Hoop 50/50 verdeling.

Als je een beetje volgers (min 250) hebt op Facebook of instagram wil ik je uitnodigen. Ik heb er bijna een jaar aangewerkt en geef dit nu weg.. Wil max 2 groepjes van 2 personen.
  •     20 January om 13:14 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 14:59 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 13:10 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 January om 19:31 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     17 January om 16:33 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 January om 16:09 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag