Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - NMLK De Borrel Rotterdam
logo
> Activiteiten overzicht

NMLK Team

organisator
Noord-Holland
 NMLK Activiteit NMLK De Borrel Rotterdam
Datum: vrijdag 30 juli 2010
Tijd: 21.00 uur tot 02.00 uur
Plaats: Rotterdam - Zuid-Holland
Kosten: € 6,00
Deelnemers: Minimaal 50 en maximaal 68
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers

Image
NMLK De borrel Rotterdam
Deze borrel wordt maandelijks voor en door NMLK georganiseerd Het hele café is gevuld met alleen maar NMLK- ers die andere NMLK- ers willen leren kennen! Op deze manier is het dus erg makkelijk contact leggen. Het grootste deel van alle deelnemers is nieuw, komt alleen en is nog nooit met een NMLK-activiteit mee geweest. Hierdoor leg je snel contact in een open sfeer die aanstekelijk werkt. Je kunt hier na 18.00 uur gratis parkeren en de tram stopt voor de deur.

Image
Exclusief:
Deze borrel wordt exclusief voor NMLK georganiseerd. Je komt dus alleen maar nieuwe mensen tegen van jouw leeftijd die andere nieuwe mensen willen ontmoeten. En bij de entree wordt je ontvangen door het welkomstteam van enthousiaste nieuwe mensen. Alleen bij NMLK activiteiten zoals deze zijn je vrienden en vriendinnen ook van harte welkom. Meld je nu aan! Er is plek voor maximaal 120 nieuwe mensen!

Samen reizen:
Dit is super makkelijk! Als je bent aangemeld kun je de deelnemerslijst zien met alle deelnemers bij jou in de buurt. Je stuurt dan eenvoudig een bericht of plaatst een reactie. Voordelig en gezellig! Het café is goed bereikbaar met de auto (gratis parkeren voor de deur) en met OV. De tram stopt voor de deur.

Drempelvrees? Bijna iedereen komt alleen naar de borrel!
En wij heten je van harte welkom!

Foto's vorige NMLK De borrel

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 30-07-2010 20:45 Naar boven

Lange twijfel, maar toch andere plannen. Have fun!

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 30-07-2010 19:02 Naar boven

Errug kort dag maar ..ik ben helaas verhinderd om vanavond naar de borrel te komen, waar ik erg van baal maar het is niet anders. Als iemand belangstelling heeft voor mijn kaart en nummer laat maar weten..

Iedereen heel veel plezier vanavond

Utrecht
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 30-07-2010 17:50 Naar boven

helaas ga er toch niet bij zijn vanavond. Erg jammer, maar wellicht de volgende keer.

WIE WIL MIJN KAARTJES OVERNEMEN? Ik heb ook een intro kaartje.
Mijn mobiele nummer staat in mijn profiel!

Heel veel plezier!!

Zuid-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Vr 30-07-2010 15:57 Naar boven

Andere plannen voor vanavond.....
Wie wil mijn kaartje overnemen? Stuur me ff een pbtje.

Update: Eric72 heeft mijn kaartje overgenomen!
Veel plezier allemaal!

Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Do 29-07-2010 16:33 Naar boven

Gezellie!

Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 29-07-2010 14:16 Naar boven

@ Ellen,

De adresgegevens staan gewoon waar adresgegevens staan. En worden zichtbaar als je bent aangemeld. Leuk dat je er ook bij bent Ellen.

Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Do 29-07-2010 11:42 Naar boven

Hallo, ben net (proef)lid geworden. Waar wordt de borrel gehouden?

groet,
Ellen

Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld Geplaatst: Wo 28-07-2010 18:19 Naar boven

Leuk dat je erbij bent Marloes!
Zuid-Holland
Aanmelding Geplaatst: Wo 28-07-2010 18:12 Naar boven

Leuk! Wel nieuw voor mij om ergens alleen naar toe te gaan, maar ik heb er zin in om nieuwe mensen te leren kennen, dus tot vrijdag! Smile

Zuid-Holland
Nog geen kaart gekocht Geplaatst: Wo 28-07-2010 17:50 Naar boven

Top! Hopelijk een andere locatie.
aanmelden