NMLK Activiteit NMLK Paas Kasteelweekend!

Datum: vrijdag 06 april 2012 tot maandag 09 april 2012
Tijd: 18.00 uur tot 16.00 uur
Plaats: Limburg - Limburg
Kosten: € 199,00
Deelnemers: Minimaal 30 en maximaal 100
aanmelden ervaringen
Image
Lang Paas Kasteelweekend 3 dagen volpension

Exclusief Paas Kasteelweekend!
Ontmoet nieuw mensen in een authentiek kasteel met 24 hectare grond omringd door water. Waar je kunt meeten en loungen in een van de sfeervolle (grand)cafe's van het kasteel. Naast een super feest in een echt authentieke kapel organiseren we ook een spooktocht in de lange gangen die onder het kasteel liggen. En natuurlijk een Paasvuur! De omgeving van het kasteel is werkelijk schitterend! Ga je gezellig mee? Vrienden en vriendinnen zijn ook welkom (mits in de leeftijd 20 - 45 jaar).

God is a DJ!
Op zaterdag geven we een uniek feest in een authentiek kapel van het kasteel. God is a DJ en treedt op vanaf het altaar van het kapel! Samen feesten tot diep in de nacht in een écht authentiek kapel! Laughing En voor de liefhebbers organiseren we een spooktocht in de donkere gangen onder het kasteel. Overdag kun je lekker actief zijn in de prachtige omgeving of heerlijk relaxen. Het kan allemaal tijdens het exclusieve NMLK-Paas Kasteelweekend!

Activiteiten en deelnemers
Iedereen is in de leeftijd 25 -45 jaar en het merendeel is single (geen voorwaarde). Het kasteel is voorzien van zeer authentieke ruimten. De slaapkamers (2, 4, 6 persoons) in het kasteel zijn bijna elk voorzien van toilet en douche. In de prachtige omgeving kun je wandelen, mountainbiken, wielrennen, paardrijden, zwemmen, tennissen, segway rijden, kasteelspelen, paintballen, fietsen , klimmen enz.. Maar ook saunamogelijkheden, baden en diverse wellnessarranggementen zijn in de buurt.
Yoga: Voor de liefhebbers wordt er tijdens dit weekend door een erkende Yoga docent een Hatha, Yin Yang en Shivanada yoga workshops gegeven (inbegrepen) Voor alle deelnemers aan dit weekend volgt later een pagina met activiteiten en de mogelijkheid om samen te reizen.

Wat kun je verwachten?
Een geheel verzorgd kasteelweekend volpension met:
• 3 overnachtingen;
• Ontbijt (3x);
• Diner (3x);
• Lunch (3x);
• Borrelhapjes en snacks
• Authentieke (grand)cafes en origineel kapel
• Groot Paasvuur met nieuwe mensen
• Yoga workshop voor de liefhebbers door erkende yogadocent
• Party in het Kapel van het kasteel!
• Spooktocht onder het kasteel!
Consumpties zijn tegen redelijke prijzen verkrijgbaar aan de bar.

Betaalwijze:
Na betaling ontvang je een unieke en overdraagbare toegangscode voor het weekend. Mocht je na aanmelding verhinderd raken, dan kun je deze toegangscode eenvoudig via de NMLK-website doorverkopen. Let op: er is een beperkt aantal plaatsen, dus wees er op tijd bij!

Image

Foto's NMLK trips 2011

Image

erwin0669

Noord-Brabant
  Aanmelding  Do 16-02-2012 22:56
Ik ben van de partij. nr 76. Dus ik ben blij dat het aantal is opgehoogd.
Wendeline

Overijssel
  Deze reactie is voor iedereen zichtbaar  Do 16-02-2012 17:49
Jaah, er kan nog meer bij! Er kan nog meer bij! Very Happy
Dus Erwin0669, en andere geďnteresseerde, je kan nog mee naar dit leuke weekend in Limburg. Idea
erwin0669

Noord-Brabant
  Deze reactie is voor iedereen zichtbaar, ik ben niet aangemeld  Do 16-02-2012 16:25
Mocht iemand een kaartje over hebben, zou je dan contact met me kunnen opnemen?
Alvast bedankt.

Erwin
Bart71

Utrecht
  Aanmelding  Ma 13-02-2012 08:04
Ik ben er ook bij Very Happy
titia75

Utrecht
  Aanmelding  Zo 12-02-2012 21:07
ik heb er zin in!
StijnD

Noord-Holland
  Aanmelding  Zo 12-02-2012 14:57
Jullie zien: ik ben na 1 dag al om...
NMLK is tha bomb!!

Ciao,
Stijn

P.S. Houden jullie ook rekening met m'n verjaardag de 7e Wink ?
  Deze reactie is voor iedereen zichtbaar  Vr 10-02-2012 20:19
@ Maureen1979
Ook leuk dat je van de partij bent. Ga je geen spijt van krijgen!
Maureen1979

Gelderland
  Aanmelding  Vr 10-02-2012 12:49
Oké, ik kan de tips niet langer weerstaan... Ik ga mee! Laughing
Miliani

Zuid-Holland
  Aanmelding  Ma 06-02-2012 20:31
Leuk! Ik ben van de partij.. Smile
Hennie74

Overijssel
  Aanmelding  Zo 05-02-2012 16:00
Eindelijk kan ik eens in de huid van een kasteelheer kruipen.
aanmelden ervaringen
© NMLK Nieuwemensenlerenkennen.nl