Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Valentijnfeest 2013

NMLK Valentijnfeest 2013

Deelnemers 376 / 376

Datum:
Zaterdag 09 feb - zondag 10 feb 2013 2013-02-09T22:00:00+01:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 100 - max. 376

Deelnemers 376 / 376

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
Online kaartverkoop uitverkocht
Er zijn alleen nog deurkaarten voor NMLK leden en hun vrienden. klik op de button aanmelden voor meer info.
 

Omschrijving

Image

Het echte ontmoeten met een flirt!
NMLK is geen datingsite, maar het feest van de liefde vieren we jaarlijks op een originele en speelse manier. Cupido cirkelt op 9 februari rond boven een voor NMLK nieuwe Hotspot in Amsterdam (vlak bij CS Amsterdam). Laat je opzwepen door de muziek van de DJ's love & happiness en doe mee aan FUNFLIRTEN (uitverkocht)! Het echte ontmoeten met een flirt met o.a. de uit Frankrijk afkomstige saxofonist Xavier Sibre. Natuurlijk zijn je vrienden/vriendinnen ook welkom.

FunFlirten (vol) Aanwezig 19.15 uur. Start 19.30 uur!
Deze ludieke manier van ontmoeten wordt maar 1x per jaar georganiseerd. Een variant op het vaak (te) serieuze speeddaten. Bij FunFlirten gaat het om de fun, dan komt de de rest vanzelf. FunFlirten is geschikt voor communicatieve mensen met gevoel voor humor en avontuur! Het FunFlirten is tussen 19.30 en 21.30 uur en loopt geruisloos over in het feest. Je moet je hiervoor apart aanmelden.



Zin om samen te reizen?
Samen reizen is natuurlijk veel leuker! En je leert er meteen nieuwe mensen door kennen! Plaats gewoon een reactie in deze activiteit en het samenreizen is zo gefixt. De nieuwe feestlocatie is op korte afstand van het Centraal Station Amsterdam. Parkeren kan op het naastgelegen parkeerterrein of in de directe omgeving.Hier zie je waar alle deelnemers (introducés uitgezonderd) vandaan komen! De locatie is bereikbaar met de auto (parkeren voor de deur) en OV (ook nachtnet)

Dresscode: De kleur van je hart!
Kleed je aan in de kleur van de liefde: passievol rood, maagdelijk wit of sugarsweet roze. Of laat je hart spreken! Zorg voor een overdaad aan romantiek met bloemen of hartjes. Laughing Natuurlijk zijn op dit feest van de liefde je vrienden en vriendinnen ook van harte welkom!


Filmpje NMLK Valentijn 2011


  •      Za 09-02-2013 21:32
    Hier reuze gezellig en geen sneeuw meer!
    en er zjjn nog kaarten aan de deur. Klik op de knop aanmelden voor de adresgegevens.Tot straks
  •      09 February om 18:37 Utrecht
    Helaas kan ik niet naar het feest vanavond.....heb een fikse verkoudheid Sad Wie wil mijn kaartje overnemen voor 10 euro? Stuur me een berichtje of bel me even ( telefoonnummer staat in mijn profiel)
    • 09 February om 19:05
      Ik heb mijn kaartje overgedragen aan EricaAb.
  •      09 February om 18:00 Noord-Holland
    Ik had mijn berichtje niet openbaar gezet, herkansing dus:
    Wegens griep doe ik mijn kaartje weg voor 12.50. Stuur me een PB als je interesse hebt.
    • 09 February om 18:38
      Kaartje is verkocht
  •      09 February om 02:02 Zuid-Holland
    Als iemand nog een kaartje over heeft hou ik me aanbevolen!
    PB's en SMS van harte welkom! Very Happy
    • 09 February om 12:19
      Inmiddels het kaartje van Sabine1977 overgenomen
  •      08 February om 20:36 Noord-Holland
    Ik ben helaas ziek en bied daarom mijn kaartje ter overname aan. Stuur een PB als je interesse hebt. Groet, Marjanne
    • 09 February om 11:32
      Kaartje nog beschikbaar :)
  •      08 February om 11:18 Noord-Holland
    Helaas ben ik verhinderd, wie wil mijn kaartje overnemen voor 15 euro? Stuur even een pb!
    • 08 February om 20:10
      Kaartje verkocht aan Sjainda!
  •      07 February om 20:41 Utrecht
    Ik wil samen reizen met het OV
  •     03 February om 15:15 Overijssel
    ik ga met de auto en ik heb nog een plaats vrij,ik rij over zwolle of deventer ik kan je daar op pikken samen rijden vind ik gezelliger.
  •      26 January om 19:22 Zuid-Holland
    Nou...ik heb mijn roze bikinie al afgestoft Laughing .....

    Whahahahahahahaha Laughing

    C U Laterssssss Wink
    • 26 January om 19:25
      Maak me gek!
    • 27 January om 17:35
      Mijn bikini is stuk
  •      25 January om 23:07 Overijssel
    wie wil er een kaartje overnemen voor 15 euro?
  •      11 January om 21:08 Zuid-Holland
    Hey PeePS Laughing ......

    LETTEN JULLIE OP DE DRESSCODE.......ROZE, ROOD OF WIT....OF ALLE DRIE MAG NATUURLIJK OOK Laughing Laughing Laughing


    C U LATERSSSSSS
    Tasha Wink
  •     09 January om 11:21 Noord-Holland
    Ben er bij
  •     06 January om 20:22 Zuid-Holland
    Nog meer leuke mensen leren kennen na de al erg leuke nieuwjaarsborrel.... smaakt naar meer... kom maar op!
  •     06 January om 14:13 Noord-Brabant
    Ik ben er ook (weer) -:p
  •     06 January om 10:49 Noord-Holland
    gezellig, tot dan!
  •      04 January om 12:04 Noord-Brabant
    Hmm, leuk feestje. Jammer dat het samenvalt met carnaval... Very Happy
  •      02 January om 16:43 Zuid-Holland
    Is de locatie (gemakkelijk) te bereiken met het OV (en ook terug)?
    • 02 January om 17:05
      Yes!
  •     02 January om 14:01 Overijssel
    heb m'n outfit al bedacht;-)
  •     01 January om 23:50 Utrecht
    lijkt me gezellige Very Happy

Stel een vraag