Dit event is al begonnen/geweest.

Stilte wandeling met Yvie

Stilte wandeling met Yvie

Gorredijk
13.00 - 16.00

Deelnemers 0 / 12 (min. 4)

Plaats:
Gorredijk - Friesland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 12

Deelnemers 0 / 12 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Deelnemers 0 / 12

Minimaal 4

Omschrijving

Enkele jaren geleden heb ik een stilte wandeling gedaan in de Ardennen. Ik vond dit een hele bijzondere ervaring. Praten tijdens een wandeling is heel gezellig maar vaak mis je de mooie details van de natuur. Je zintuigen worden aangescherpt als je stil bent. Het schept zelfs een onderlinge band en het maakt je hoofd leeg. Het lijkt mij bijzonder om dit jaar met een stilte wandeling af te sluiten.

De wandeling: Als we er allemaal zijn kan de wandeling beginnen. Zodra we het bos in lopen zal de stilte wandeling beginnen.. We wandelen nu door de mooie bossen van Beetsterzwaag. Met zn allen kiezen we na een flinke wandeling een mooie plek uit. Op deze plek kun je iets voordragen. Bijvoorbeeld een mooi gedicht of bijzonder verhaal. Ik zou zeggen wees creatief. Het thema is 2014. Alleen als je het leuk vind. Niks moet. Zelf ga ik in ieder geval iets voordragen. Na deze stop lopen we met zijn allen weer gezellig terug ( er mag weer gesproken worden Smile

Deze activiteit is voor diegene die dit ook graag eens willen ervaren. Echt stil zijn is best nog een hele uitdaging. In ieder geval voor mij want ik hou van kletsen Smile

Info:
Wandelen geeft rust en ruimte in je hoofd, brengt je in contact met je lichaam en zelf, werkt helend en het ontwaakt je creativiteit en helpt je tot oplossingen te komen.

We zijn vaak zo druk met van alles en nog wat, hebben het gevoel dat we geleefd worden en nemen zelden de tijd om echt stil te zijn. Door bewust te zijn van je lichaam, iedere stap die je zet, de natuur, geuren en geluiden om je heen, wordt het rustig in je hoofd.

Stel een vraag