Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Sinter Borrel (laatste Borrel van dit jaar)

NMLK Sinter Borrel (laatste Borrel van dit jaar)

Datum:
Donderdag 05 dec - vrijdag 06 dec 2013 2013-12-05T19:30:00+01:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
Eerste 2 drankjes van sinterklaas, pepernoten lekkernijen, en ouderwetse gezelligheid met nieuwe mensen! Voor NMLK'ers met een borrel tegoedcode is deze borrel gratis.
 

Omschrijving

Image

Sinter Borrel (laatste NMLK Borrel van het jaar!)
O, kom er eens kijken..Vier pakjesavond op een originele manier! Kom naar de Sinter Borrel op 5 december in Amsterdam (5 min lopen vanaf CS Amsterdam) Tijdens dit heerlijk avondje genieten van diverse lekkernijen en ouderwetse gezelligheid. En de eerste twee drankjse zijn gratis van Sinterklaas! Deze Sinter Borrel met nieuwe mensen vind plaats in een historisch bruin karaoke café in hartje Amsterdam (5 minuten lopen vanaf CS Amsterdam!).

Image

Wie komen er!
Allemaal nieuwe mensen die nogsteeds in Sinterklaas en zwartepiet geloven.Laughing In ons gezellig bruin café is plek voor maximaal 100 nieuwe mensen. Je vrienden en vriendinnen zijn na reservering bij deze activiteit ook van harte welkom! Voorwaarden is natuurlijk dat ze in Sinterklaas geloven.

Image

ImageSamen reizen:
Als je bent aangemeld kun je in de deelnemerslijst zien welke deelnemers bij jou in de buurt wonen. Je stuurt dan eenvoudig een bericht of plaatst een reactie. Voordelig en gezellig! Ons historisch bruin café ligt op 5 minuten lopen vanaf CS Amsterdam.


ImageImage
Image
Image
Foto's eerdere NMLK Borrels



Filmpje cadeaus voor de kids
  •      05 December om 20:54 Noord-Holland
    Helaas, ik weet wat ik mus, maar was al laat thuis en de weersomstandigheden zijn niet gunstig om snel even naar a'dam te gaan.
    Veel plezier nog!
  •      03 December om 13:03 Noord-Holland
    geveld door de griep kan ik helaas niet aanschuiven donderdag Sad ! Als iemand mijn kaartje gratis over wil nemen stuur me dan een pb'tje. Plezierige avond allemaal!
    • 03 December om 13:28
      Beterschap Helena! Groet van Sint
    • 04 December om 09:49
      Dank je wel sint! Mn kaartje is inmiddels overgedragen. Veel borrelplezier!
  •     28 November om 18:17 Noord-Holland
    Bedankt voor de tip! Heeeel goed initiatief! Very Happy
  •     03 November om 20:50 Noord-Holland
    Wordt deze sessie van Sints Swing-Along Borrel nu wel in het Hollands gehouden? Laughing
  •     Do 31-10-2013 11:10
    Wordt lachen deze.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag