Dit event is al begonnen/geweest.
Feedback is welkom!

We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat altijd gepaard met schoonheid foutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

Alvast bedankt!
NMLK Technisch Team
Jannes, Jikke en Carlo
Notificaties voor alle reacties
  •      26 July om 16:37 Zuid-Holland
    Heb al 2 dagen geen mail van nieuwe activiteiten ontvangen... Hoe kan dit?
  •      11 June om 22:34 Flevoland
    Foto verwijderen
  •      13 May om 19:10 Overijssel
    ...
  •      11 February om 13:19 Zuid-Holland
    Het knopje 'volgende blz' onderaan de pagina is weggevallen op mijn laptop.
  •      19 January om 20:11 Zuid-Holland
    Hoe kan ik m'n bewaarde berichten terug vinden op m'n telefoon? Of kan dat alleen op de computer?
  •      19 January om 10:27 Noord-Holland
    Aansluitend op de opmerking van Jilly hieronder: de filters van de categorieën zijn verdwenen.
  •      04 January om 09:24 Zuid-Holland
    Het filter "km - afstand"werkt al een tijdje niet, wat is er aan de hand?
  •      02 December om 16:28 Overijssel
    Als ik als nmlk40up-lid een activiteit aanmaak en mensen hierover tip, ontvangen zij in dat bericht een link die verwijst naar http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl en daar kunnen 40+-ers niet inloggen.
  •      15 October om 11:31 Zuid-Holland
    Ik zie geen nmlk-events meer. Zijn die er even niet?
  •      07 October om 23:10 Zuid-Holland
    De website bezoeken via m'n smartphone (Huawei P8) gaat vaak met moeite. Regelmatig zie ik op m'n scherm: website is offline, probeer het later opnieuw. Ook als ik op deelnemers druk om te zien wie er meedoen met een activiteit reageert de site niet of na enige keren proberen.
    Verder schijn je ergens op de site oproepjes te kunnen plaatsen als je bijv. een kaartje over hebt of kwijt wilt. Waar is deze? En zou het niet heel fijn zijn als iedereen deze makkelijk kan vinden? Alvast hartelijk!

  •      13 June om 20:27 Zuid-Holland
    Bij mijn activiteit Midzomernacht kampvuur heb ik in het venster reacties op 11-06-2016 Femalewil een antwoord gegeven. nu blijkt dat dit antwoord per pb ook naar Danielle1970, Willy77 Dick59 Aja Lucas1203 Ingrid3 is verstuurd. Ik heb geen idee hoe dat kan. Dit is ook met andere berichten gebeurd. Zouden jullie hier aub naar willen kijken. Met vriendelijke groet. John Smit -"
    • 13 June om 21:44
      begrijp nu dat het heeft te maken met mensen die notificatie voor alle berichten hebben aangevinkt. Daardoor wordt een berichtje van mij (als organisator) in het reactie vak aan een willekeurige deelnemer, ook een verstuurd berichtje (in mijn prive berichten) naar deze mensen zonder dat ik deze mensen dat als pb daadwerkelijk heb verstuurd.
  •      27 April om 21:01 Zuid-Holland
    Ik keek net bij de aktiviteit die ik organiseer, en zie daar een melding dat ik er een leeftijdscategorie bij mag nemen. In detail blijkt dat te zijn omdat ik de hoogste leeftijdscategorie heb meegenomen. Mooi. Meteen gedaan.
  •      22 April om 19:14 Noord-Holland
    Ik zag dat er activiteiten zijn waarin het aantal jongetjes/meisjes ingevuld kan worden. Wat een goed idee....want het zijn wel veel vrouwenkluppies hoor. Kunnen we dat niet integraal doorvoeren? En dan pas de laatste dag ofzo de extra vrouwen toelaten?
  •      16 April om 15:38 Zuid-Holland
    Als iq faq kies krijg ik pagina bestaat niet
  •      22 March om 09:56 Utrecht
    Ik vind het niet fijn dat een ander lid zonder overleg mijn activiteit 100% kan kopiëren en aanbieden (incl. door mij bedachte titel en tekst), zodat dan 2 maal precies dezelfde activiteit op de Agenda staat. Verwarrend voor de leden (die liever in 1 groep gaan) en niet zo motiverend voor de bedenker van de activiteit. Bijkomend nadeel is dat ik (als iemand anders mijn activiteit aanbiedt) zelf niet meer kan uitbreiden van 30 naar 60.
  •      29 February om 18:37 Overijssel
    Kan die notificatie "...activiteit is bijna vol" alsjeblieft uitgezet worden!? Die krijg je tegenwoordig als je een activiteit 'favoriet' maakt. En dan bedoel ik niet de e-mail, die heb ik al uitgezet.
    Ik hoef de meldingen echt ook niet bij mijn notificatie-berichten wanneer ik inlog. Ik snap de bedoeling en het is een aardige service, maar ....
    Maak ajb ook dat deel optioneel, zodat mensen dat zelf in kunnen stellen ( of in mijn geval dus uit kunnen schakelen)
    dank je !
  •      10 February om 18:27 Utrecht
    Ik heb nu al een paar keer een melding van een privé bericht of een notificatie gehad en dan kan ik de link niet gebruiken omdat ik dan probeer in te loggen bij nieuwe mensen leren kennen i.p.v. nmlk40 up. Is hier wat aan te doen? De privé berichten heb ik wel gevonden maar de notificatie kon ik niet vinden.
  •      31 January om 14:45 Zuid-Holland
    Kan ik aan alle aktiviteiten die ik zie, meedoen, of kunnen daar aktiviteiten bij zitten waar de nieuwe regels betreffende leeftijdsgroepen me uitsluiten?
  •      16 January om 19:50 Zuid-Holland
    ONVERWACHTE NADELEN NIEUWE LEEFTIJDSINDELING

    Ik zag vandaag bij inloggen het bericht verschijnen dat aktiviteiten voortaan naar keuze van de organisator voor 3 of 4 aansluitende 5-jaars-leeftijdsgroepen zijn. Dit om leeftijdsverschillen tussen deelnemers van meer dan 20 jaar te voorkomen, een doelstelling die ik dan even als gegeven neem. Ik zag dit alleen eenmalig bij het inloggen, en heb het verder niet teruggevonden.
    • 17 January om 05:54
      Beste Jos, de popup was een mededeling. De leeftijden van activiteiten vind je gewoon terug in de lijst. Je hoeft verder niets te doen. Overal is aan gedacht. Probeer a.j.b wel goed te lezen? Er staat dat je als organisator aan max 2 groepen van max 20 jaar leeftijds mee kunt doen. Het komt er op neer dat iedereen aan meer leeftijdscategorien kan meedoen.
    • 17 January om 16:36
      Ik ben 49 en tot nu lid van 40-up. Aangezien er weinig activiteiten georganiseerd worden in deze categorie, zou ik graag nav de mededeling m.b.t de nieuwe leeftijdscategorieen, aan de activiteiten van de groepen 35-49 en 40-50 jaar willen mee doen. Hoe komt het dat ik nog steeds alleen die activiteiten van de groep 40-59 jaar zie?
    • 15 February om 01:35
      Best nmlk40up team, de pop up was eenmalig. Of ik hem goed gelezen heb, kan ik dus niet meer nagaan. Als je me kunt vertellen waar ik hem kan vinden, lees ik hem nog een keer. Wat ik begreep tot nu toe is dat de organisator aan max 4 groepen van max 20 jaar kan meedoen.
  •      05 January om 15:43 Zuid-Holland
    ZICHTBAARHEID WACHTRIJ
    De wachtrij is merkwaardig genoeg nu soms weer zichtbaar Smile n.l. bij een activiteit die ik zelf georganiseerd heb of waarvoor ik aangemeld of op de reservelijst sta. Bij mijn wandeling van zondag 10 januari Vredelantsepad bijvoorbeeld dus wel maar bij andere events (bijv. zondag 10 januari Klompenpad Hartensepad) weer niet.

    Dat is natuurlijk niet fijn voor mensen die zich willen aanmelden voor een volle activiteit.
    Handiger is trouwens direct zichtbaar te maken dat ook de wachtlijst van een activiteit vol is. Dat voorkomt een teleurstelling.

    NIEUW WACHTLIJST MECHANISME SLECHT VOOR DE KLANTBELEVING
    Als organisator hoor ik veelvuldig dat het nieuwe wachtlijstmechanisme niet rechtvaardig is omdat:

    - Wie zich laat aanmeldt mag toch nog als 1ste mee
    Mensen die heel laat op de wachtlijst komen gaan vaak voor NMLK leden die zich veel eerder hebben opgegeven.

    - Veelvuldig leden teleurstellen
    Telkens op de knop "Aanmelden" drukken als je een mailtje krijgt dat er een plek is vrijgekomen en dan toch op de wachtlijst blijven is erg vervelend. Dat overkomt dus meerdere leden meerdere malen!!

    - Vriendjespolitiek
    Ook zie je nu al dat leden een ander lid (goede kennis of vriend/vriendin) een tip geven als ze zich afmelden zodat de vriend/vriendin die nog op de reservelijst staat zich bij voorrang kan aanmelden.

    - Veel onzekerheid over wel niet bezet houden van de dag
    Het is heel onvoorspelbaar of je nog van de wachtlijst afkomt. Voorheen kon je dat nog redelijk inschatten. Hierdoor weet je niet of je dag wel of niet bezet moet worden gehouden voor de NMLK activiteit.

    Kortom geen goede klantbeleving voor alle leden. Ik zou daarom voorstellen om het oude mechanisme weer te gaan gebruiken en bijvoorbeeld 1 dag voor start van het event over te gaan op deze nieuwe methode omdat dan je veel minder risico als organisator hebt dat leden vergeten binnen de 24 uur te bevestigen waardoor een plaats leeg blijft.

    Succes met het aanpassen van de software.

    Groetjes,
    Rob
    • 17 January om 06:04
      Will, wat is een webmeeleesmaster? Nieuw fantasiewoord? De meeste NMLK leden zijn terecht blij met de nieuwe wachtlijst. Zo hoeven niet meer dagen, soms weken te wachten omdat mensen de deelnemerslijst bezet houden. Iedereen krijgt nu een eerlijke kans. In korte tijd is het aantal deelnemers dat komt met 20% gestegen. Zo'n verbetering hadden wij ook niet verwacht. Wist je dat je een event ook kunt kopieren? Dan doe je het gewoon zelf en hoef je niet m eer te wachten.

Stel een vraag